Gå til innhold

In Flames : Norge- og Sverigeturnè mars 2007

Herpeederpee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjorde dei! Og fy faen so bra den konserten var! Klarte rett og slett ikkje tru flaksen min når dei byrja med Colony, var den songen eg håpte mest på at dei kom til å spele.

Har so vondt i nakken no at eg held på å døy. Men det var verdt det!

Lenke til kommentar

OMFG! Var på veg til å reise til Haugesund nå (2 timer kjøretur). Er glad jeg sjekket denne tråden før jeg/vi reiste.

Jaja.. får ta meg fri fra skolen på onsdag da. :)

Endret av Magikaren
Lenke til kommentar

Herregud som det tok av i Trondheim. Vokalisten i Avatar ga meg klem og mokka miccen i trynet på meg. Fikk fysisk kontakt med In Flames også <3. Har en blåflekk her og der pga klemming, men det var helt klart verdt det.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
In_Flames_Trondheim_2007.jpg
Lenke til kommentar
Jepp, var grisefett i går ja :D

Oppvarmingsbandet synes jeg også var bedre enn forventet.

8188320[/snapback]

Moro med bensinkanna til vokalisten :D .

8188362[/snapback]

Når de tar med seg bensinkanne som en liten detalj så burde det være litt pyroteknikk til stede også, det savnet jeg. Ellers super konsert, artig når Arild fra www.newageninjas.com fikk komme opp på scenen for å headbange, drit artig. Dagens norrman som de sier i bloggen deres: http://blogg.aftonbladet.se/12539

Lenke til kommentar

Enkelt og greit den verste konserten jeg har vært på.

Jeg er vant til en normal mengde folk. Men i dag... Folk presset og presset og presset... Helt grusomt. Gikk ikke engang å følge med på musikken. Jeg ble så stresset og irritert og hadde lyst til å sprenge hele jævla gjengen til helvete. Så jeg stakk bare.

ALDRI mer konsert med kommersielle band. Aldri.

Lenke til kommentar

Jeg og 5 andre kjørte fra Bergen til Haugesund for å gå på konserten på Lørdag. (fikk ikke tak i billetter til Bergen)

Kom ned der, etter vel 3 timer i bil, for å finne ut at konserten var utsatt.

Kjekt? Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...