Gå til innhold

In Flames : Norge- og Sverigeturnè mars 2007

Herpeederpee

Anbefalte innlegg

Jeg er glad for 18-års grensen, så slipper vi kidsa som kun kommer for å høre Take This Life, og lurer på "hva faen er detta for no dritt" når/hvis de spiller låter fra Colony.

8100538[/snapback]

Huh? Kidsa som kommer inn for og høre Take this life? Ofc må dem vel ha lov til det. Synes det er no dritt med 18 år siden jeg ikke kommer in da formin del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er glad for 18-års grensen, så slipper vi kidsa som kun kommer for å høre Take This Life, og lurer på "hva faen er detta for no dritt" når/hvis de spiller låter fra Colony.

8100538[/snapback]

Huh? Kidsa som kommer inn for og høre Take this life? Ofc må dem vel ha lov til det. Synes det er no dritt med 18 år siden jeg ikke kommer in da formin del.

8100916[/snapback]

Les posten min på nytt, du overså tydeligvis noe.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvem som varmer opp for dem?

8099015[/snapback]

Jepp, de som varmer opp er:

http://www.avatar.net/

Hørte på noen av sangene på hjemmesiden og høres ikke så værst ut. Litt mer tivoli enn In Flames, men også noen fete riff. Ganske melodiøst i hvert fall.

8099548[/snapback]

Litt småråtten vokal, men funker da.. Får håpe de ikke skal spille så alt for lenge, er jo trossalt In Flames man kommer for å se :D

Lenke til kommentar

8100538[/snapback]

Jeg er 16 år, og jeg kjenner In flames tilbage til Lunar strain, ble oppriktig talt fornærmet av innlegget ditt.

Lenke til kommentar

8100538[/snapback]

Jeg er 16 år, og jeg kjenner In flames tilbage til Lunar strain, ble oppriktig talt fornærmet av innlegget ditt.

8164810[/snapback]

Jeg vet det finnes unntak, men sannheten er at fjortisene flest ikke aner at In Flames har gitt ut flere album enn Come Clarity. Noen vet kanskje at de har et som heter Soundtrack to your Escape, og jeg regner med de får "cred" i gjengen for det..

Lenke til kommentar
Joda.. nyere fans liker jo soundtrack og Come Clarity fordi at det er nå bandet har slått til skikkelig(delvis på reroute to remain og). Men det er vel uansett på sin plass å study up på litt gamlere historie.

8165120[/snapback]

Det er det jeg også mener, men jeg tviler på at noen av wannabe-"gotherne" gidder å ta seg tid til det. Da hører de heller på My Chemical Romance, for dem har de hvertfall hørt om siden de ligger på Topp 20.

Lenke til kommentar
Gleeeder meg til i morgen.. koselig vors og KUL konsert.

8163294[/snapback]

Gleder meg til jeg finner meg venner som gidder å bli med på konsert jeg, hehe. Skal bli godt å flytte til en større by, der konsertene er nærmere også, får håpe det hjelper på ;)

Lenke til kommentar

Åh, jeg er i ekstase nå.. så konge! Men så sliten :( Åååååh.. kommer til å ha vondt i morra.. ørene piper, kjeven har føkka et ledd, ryggen er utrooolig vond, hodet er vondt (enda dehydrert etter 1 L vann), bena er slitne og nakken kommer til å bli vond. Men det var jo selvsagt verdt det !!

Lenke til kommentar
Åh, jeg er i ekstase nå.. så konge! Men så sliten :( Åååååh.. kommer til å ha vondt i morra.. ørene piper, kjeven har føkka et ledd, ryggen er utrooolig vond, hodet er vondt (enda dehydrert etter 1 L vann), bena er slitne og nakken kommer til å bli vond. Men det var jo selvsagt verdt det !!

Hehe. Kun en uke igjen å vente for min del.

Vil du røpe noen av sangene de skal spille?

Lenke til kommentar

De spillte "det vanlige" :p

Åpnet med Colony hvertfall..

Crawl Through Knives

Scream

Take This Life

Versus Terminus

Come Clarity

Leeches

Only For The Weak

Pinball Map

Jeg HATER at de ikke spiller annet fra Clayman, helt sinnsykt irriterende!

Morphing Into Primal

Graveland

Dark Signs (Denne var en liten overraskelse!)

Egonomic

Cloud Connected

The Quiet Place

Dead Alone

Touch Of Red

Bottled

Avsluttet showet med My Sweet Shadow.

Det er sangene jeg husker akkurat nå. For andre som var der, fyll inn resterende! De spilte ikke sangene i denne rekkefølgen så klart..

Selv synes jeg det hele var litt skuffende.. Lyden var rimelig dårlig, pluss at de spilte mye dritt. Jeg vet at de skal supporte nye albumet, men selv synes jeg mange av låtene derfra fungerer dårlig live. Og ÈN låt fra Whoracle? Latterlig. De spillte akkurat samme låtene i fjor da jeg så de i Oslo, så det hele hadde en liten "been there, done that" følelse. Men, artig å se In Flames live da :p

Endret av Tobe__
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...