P-in-P Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ahhhhh Trondheim it is ^^ De var geniale på Unholy Alliance turneen Og så på en fradag da gitt ^^ Lenke til kommentar
yeoman Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Har noen en billett de ønsker å selge til konserten på folken? Fikk ikke sikra meg billett før de var utsolgt Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Mener du virkelig at Lunar Strain sanger hører hjemme på en DT konsert? I all verden, det er jo klassikere! Behind Space, Clad In Shadows, Lunar Strain.. Elsker hele den skiva der ass. =) 7981788[/snapback] Tviler litt på den, gamle, men klassikere? Definisjonen på klassikere innenfor musikken er sanger gamle, og enda populære. Ikke gamle, hele den skiva er rot i min mening, og bandet ble ikke noe bra før Ander's kom. ( Igjen, i min mening. ) Forøvrig håper jeg de spiller; Dead End Reflect the Storm Leeches Crawl through knives fra CC Suburban me Only for the weak Episode 666 Jotun ( <3 <3 ) Cloud connected The quiet place Pinball map System Trigger Freefall Embody the Invisble Food for the gods Everything count's Gyroscope ++ flere lignende og greie sanger. Ikke noe før Anders kom tho . Endret 5. mars 2007 av Jables Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvorfor i alle dager vil du at de skal spille Whoracle? Møkkasang uten like og det er jo like før den ødelegger albumet. Lunar Strain er forøvrig et kongealbum. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvorfor i alle dager vil du at de skal spille Whoracle? Møkkasang uten like og det er jo like før den ødelegger albumet. Lunar Strain er forøvrig et kongealbum. 8077789[/snapback] Ja, det er nesten provoserende at vedkommende tror han kan ha personlige meninger. Jø og fyse. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ja, det er nesten provoserende at vedkommende tror han kan ha personlige meninger. Jø og fyse. 8079310[/snapback] Helt korrekt. Musikk er og blir objektivt og folk som ikke liker det får bare slutte å høre på musikk i sin helhet. Vekk med synserene! Lenke til kommentar
Kasadu Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tenkte å dra på konserten i Trondheim, men jeg kommer ikke inn. Den 16. mars er jeg nemlig nøyaktig 4 mnd og 1 dag for liten . Må nøye meg med å ta meg av den forslåtte karen som kommer hjem fra konsert, jeg Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvorfor i alle dager vil du at de skal spille Whoracle? Møkkasang uten like og det er jo like før den ødelegger albumet. Lunar Strain er forøvrig et kongealbum. 8077789[/snapback] Du har helt rett, men skulle skrive Gyroscope, ikke Whoracle. Ble bare litt feil, edita nuh -_- Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tenkte å dra på konserten i Trondheim, men jeg kommer ikke inn. Den 16. mars er jeg nemlig nøyaktig 4 mnd og 1 dag for liten . Må nøye meg med å ta meg av den forslåtte karen som kommer hjem fra konsert, jeg Fjernet de ikke aldersgrensen på hele turneen? Lenke til kommentar
Kasadu Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Tenkte å dra på konserten i Trondheim, men jeg kommer ikke inn. Den 16. mars er jeg nemlig nøyaktig 4 mnd og 1 dag for liten . Må nøye meg med å ta meg av den forslåtte karen som kommer hjem fra konsert, jeg Fjernet de ikke aldersgrensen på hele turneen? 8084180[/snapback] Nei. Ringte til Samfundet og spurte, men det var nok aldersgrense. På nettsida til In Flames sto det at det ikke var det, men den gang ei! Endret 5. mars 2007 av Kasadu Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Gjelder dette bare trondheim da eller? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kommer de og skriker i Bergen også? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kommer de og skriker i Bergen også? Klart det, men de er utsolgt for lenge siden. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Gjelder dette bare trondheim da eller? 8085418[/snapback] Nei, 15 på Folken også såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 15 årsgrense på Galleriet på Folken (2. Etasje). Og 18 årsgrense nede i baren (1. Etasje). Kan se litt av Galleriet på dette bildet: Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som vet hvem som varmer opp for dem? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som vet hvem som varmer opp for dem? 8099015[/snapback] Jepp, de som varmer opp er: http://www.avatar.net/ Hørte på noen av sangene på hjemmesiden og høres ikke så værst ut. Litt mer tivoli enn In Flames, men også noen fete riff. Ganske melodiøst i hvert fall. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Var ikke så verst det. Har opplevd dårligere oppvarmingsband. ^^ Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg er glad for 18-års grensen, så slipper vi kidsa som kun kommer for å høre Take This Life, og lurer på "hva faen er detta for no dritt" når/hvis de spiller låter fra Colony. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå