Gå til innhold

In Flames : Norge- og Sverigeturnè mars 2007

Herpeederpee

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Mener du virkelig at Lunar Strain sanger hører hjemme på en DT konsert? I all verden, det er jo klassikere! Behind Space, Clad In Shadows, Lunar Strain.. Elsker hele den skiva der ass. =)

7981788[/snapback]

Tviler litt på den, gamle, men klassikere? Definisjonen på klassikere innenfor musikken er sanger gamle, og enda populære. Ikke gamle, hele den skiva er rot i min mening, og bandet ble ikke noe bra før Ander's kom. ( Igjen, i min mening. ) Forøvrig håper jeg de spiller;

Dead End

Reflect the Storm

Leeches

Crawl through knives fra CC

Suburban me

Only for the weak

Episode 666

Jotun ( <3 <3 )

Cloud connected

The quiet place

Pinball map

System

Trigger

Freefall

Embody the Invisble

Food for the gods

Everything count's

Gyroscope

++ flere lignende og greie sanger. Ikke noe før Anders kom tho . :love:

Endret av Jables
Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager vil du at de skal spille Whoracle? Møkkasang uten like og det er jo like før den ødelegger albumet. Lunar Strain er forøvrig et kongealbum.

8077789[/snapback]

Ja, det er nesten provoserende at vedkommende tror han kan ha personlige meninger.

Jø og fyse.

Lenke til kommentar

Ja, det er nesten provoserende at vedkommende tror han kan ha personlige meninger.

Jø og fyse.

8079310[/snapback]

Helt korrekt. Musikk er og blir objektivt og folk som ikke liker det får bare slutte å høre på musikk i sin helhet. Vekk med synserene!

Lenke til kommentar

Tenkte å dra på konserten i Trondheim, men jeg kommer ikke inn. Den 16. mars er jeg nemlig nøyaktig 4 mnd og 1 dag for liten :mad:.

Må nøye meg med å ta meg av den forslåtte karen som kommer hjem fra konsert, jeg :)

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager vil du at de skal spille Whoracle? Møkkasang uten like og det er jo like før den ødelegger albumet. Lunar Strain er forøvrig et kongealbum.

8077789[/snapback]

Du har helt rett, men skulle skrive Gyroscope, ikke Whoracle. Ble bare litt feil, edita nuh -_-

Lenke til kommentar
Tenkte å dra på konserten i Trondheim, men jeg kommer ikke inn. Den 16. mars er jeg nemlig nøyaktig 4 mnd og 1 dag for liten .

Må nøye meg med å ta meg av den forslåtte karen som kommer hjem fra konsert, jeg 

Fjernet de ikke aldersgrensen på hele turneen?

Lenke til kommentar
Tenkte å dra på konserten i Trondheim, men jeg kommer ikke inn. Den 16. mars er jeg nemlig nøyaktig 4 mnd og 1 dag for liten .

Må nøye meg med å ta meg av den forslåtte karen som kommer hjem fra konsert, jeg 

Fjernet de ikke aldersgrensen på hele turneen?

8084180[/snapback]

Nei. Ringte til Samfundet og spurte, men det var nok aldersgrense. På nettsida til In Flames sto det at det ikke var det, men den gang ei!

Endret av Kasadu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...