Gå til innhold

In Flames : Norge- og Sverigeturnè mars 2007

Herpeederpee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klart det blir annet stuff enn fra CC, det blir vel rundt en 20 sanger +, og jeg regner med at de kanskje spiller 5-6 sanger fra CC albumet. For min del håper jeg at det blir spillt mest fra Lunar-Whoracle...

7975001[/snapback]

Det kunne like gjerne ha vært Dark Tranquility som ga ut Lunar Strain for min del. Høres helt likt ut.

Lenke til kommentar

Det kunne like gjerne ha vært Dark Tranquility som ga ut Lunar Strain for min del. Høres helt likt ut.

7979855[/snapback]

Lurer på hvem som var vokalist på det In Flames albumet :roll:

7979916[/snapback]

Det er nåværende vokalist i Dark Tranquility, Mikael Stanne som var vokalist da det albumet ble utgitt. Da han gikk over til D.T, kom daværende vokalist Anders Fridén over til InFlames og har vært der siden.

Lenke til kommentar

Det er nåværende vokalist i Dark Tranquility, Mikael Stanne som var vokalist da det albumet ble utgitt. Da han gikk over til D.T, kom daværende vokalist Anders Fridén over til InFlames og har vært der siden.

7979969[/snapback]

Nettopp, så hvorfor så overrasket over at det høres litt likt ut?

Lenke til kommentar

Jeg håper Scream og Take This Life blir byttet ut med Vacuum og Crawl Through Knives. ^^ Syns de er mye bedre. Men som sagt, jeg er litt mer oldschool In Flames (selv om jeg elsker det nye. : )), så jeg håper på det aller eldste, men også en god del fra Clayman, da dette er mitt favoritt album. <3

Lenke til kommentar

7979969[/snapback]

7980209[/snapback]

Jeg er da på ingen måte overrasket over at det høres likt ut, men synes det blir litt feil hvis de skulle komme til å spille sanger som egentlig hører hjemme på en D.T-konsert.

Lenke til kommentar

7979969[/snapback]

7980209[/snapback]

Jeg er da på ingen måte overrasket over at det høres likt ut, men synes det blir litt feil hvis de skulle komme til å spille sanger som egentlig hører hjemme på en D.T-konsert.

7981746[/snapback]

Mener du virkelig at Lunar Strain sanger hører hjemme på en DT konsert? I all verden, det er jo klassikere! Behind Space, Clad In Shadows, Lunar Strain.. Elsker hele den skiva der ass. =)

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne sett at de droppet å spille noe som helst fra CC, men det skjer nok ikke :p Bra at flere deler samme syn på Clayman! Definitivt deres beste skive, bare nesten slått av Whoracle.

7985343[/snapback]

Helt enig! Colony og The Jester Race er veldig, veldig høyt oppe på lista og. ; )

Lenke til kommentar
hvorfor I FAEN skal de ikke til OSLO ?

7986596[/snapback]

Påstand: Folk fra Oslo får kultur servert på sølvfat :whistle: .

7987783[/snapback]

Den påstanden er et faktum. Eod.

7989476[/snapback]

syns ikke det jeg...

bor ikke i oslo da men er ikke så langt unna og har lyst til å få med meg in flames igjen.. fikk de med meg på unholy alliance da :)

Lenke til kommentar

Har fått tak i billett til haugesund! :D

Nå håper jeg de spiller minimalt av sanger fra Come Clarity albummet, som mange andre.

Personlig så synes jeg Reroute to Remain er deres beste abumm.

Andre album har et par sanger som er bedre enn sangene på Reroute to Remain, men Reroute to Remain er det albummet som har flest bra sanger, samtidig som albummet er bra oppbygd.

Endret av Magikaren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...