Gå til innhold

In Flames : Norge- og Sverigeturnè mars 2007

Herpeederpee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal de bare spille 5-6 sanger fra Come Clarity Albumet? Hvorfor det? :(

7975725[/snapback]

Det er vel ikke veldig vanlig å møte opp, spille et helt album, og gå igjen. Man pleier å variere. Come Clarity blir nok litt overrepresentert i sanglista siden de vil promotere albumet, men det blir neppe overveldende mye derfra.

Lenke til kommentar
Skal de bare spille 5-6 sanger fra Come Clarity Albumet? Hvorfor det? :(

7975725[/snapback]

Det er vel ikke veldig vanlig å møte opp, spille et helt album, og gå igjen. Man pleier å variere. Come Clarity blir nok litt overrepresentert i sanglista siden de vil promotere albumet, men det blir neppe overveldende mye derfra.

7975788[/snapback]

Jamen, konserten heter jo Come Clarity, hadde håpt de skulle spille sangene ifra det albumet og så sanger ifra andre album? Konserten skal jo tross alt vare fra 10 til 1..

Lenke til kommentar

Jamen, konserten heter jo Come Clarity, hadde håpt de skulle spille sangene ifra det albumet og så sanger ifra andre album? Konserten skal jo tross alt vare fra 10 til 1..

7975816[/snapback]

Mesteparten av fansen blir nok litt arg hvis ikke klassikerene kommer. Sist jeg var på konsert med In Flames spilte de i hvert fall Episode 666, Only for the weak og et par til eldre sanger. Samt fra RtR og StYE.

Lenke til kommentar

7975816[/snapback]

Kan du vennligst fortelle meg hvor du har lest at:

1. Konserten "heter" Come Clarity?

2. At den skal vare fra 22.00 til 01.00?

Lenke til kommentar

7975816[/snapback]

Tipper vi opplever noe slik: Dørene åpner klokka 22, oppvarmingsbandet (hvem varmer opp?) spiller i en halvtime etter at folk har kommet seg litt på plass, og så spiller In Flames fra 2330 - 2400 et sted til 0100. Noe annet ville forundret meg.
Lenke til kommentar

7975816[/snapback]

Kan du vennligst fortelle meg hvor du har lest at:

1. Konserten "heter" Come Clarity?

2. At den skal vare fra 22.00 til 01.00?

7976258[/snapback]

Det er i Stavanger, på Folken, 19 mars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...