Deathie Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg svettet gjennom 4 plagg oventil. Hadde jeg vridd den kunne jeg tappet den for en liter svette, det er jeg sikker på. Prøvde å tørke vekk svetten fra fjeset mitt i løpet av konserten flere ganger, men til ingen nytte da hele meg var like våt. Både her og i Spektrum sist må være de 2 gangene i mitt liv der jeg har svettet mest. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 OMFG. OMFG. OMFG. Kom nettop hjem fra Haugesund, sinnsykt bra! FINNS IKKE ORD Jeg har OLDEN flaska til Anders! Har satt kork på for å spare det i mange år. Jeg fikk også håndhilst på Anders, hele bandet satt å spilte poker på Diksen, der inngangen til konsertlokalet var. Helt sprøtt, mange som ikke la merke til det engang. Høydepunktene på selve konserten var mange.. best av alt: BEHIND SPACE - Jeg elsker bare når denne sangen går tungt! Cloud Connected - min favoritt in flames sang. Var så sykt bra at de drog introen så lenge. Only for the Weak, Trigger, The Quiet Place, Pinball Map <- alle disse er også nevnverdige. Alle er nevnverdige, ingenting skuffet, alt var helt konge! Etter My Sweet Shadow, kaster de plekter, trommestikker osv uti folkemengden. Fikk ikke tak i noe der. Litt etterpå kastet Anders vannflaska si, rein flaks at den havnet hos meg, jeg stod helt i kanten helt fremme. Beste dagen i mitt liv? Ja. (beklager den dårlige formuleringen, men er ganske sliten etter en helt sykt bra konsert) Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Konserten i Haugesund var helt konge. Finnes ikke ord som xantir´ sier. Helt utrolig bra. Trenger ikke nevne mer ettersom mye kommer fram i xantir´ sitt innlegg. Kjempe bra konsert i Haugesund altså, noen som har vært på konsert to steder? Evt. hvilken konsert var best? edit. Husker jeg feil eller spilte de System? Endret 21. mars 2007 av Krokanrull Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Konserten var evig! Finnes ikke ord, de spillte bare sanger jeg liker! Og ja, de spillte System Lenke til kommentar
Krarki Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Var på konserten i Stavanger på Mandag. Var helt enormt, den absolutte beste dagen i mitt liv! Vet hvertfall jeg skal på flere In Flames konserter, tror rett og slett det var et lite vendepunkt i livet mitt! Og ja de spilte System, men de skulle egentlig ikke spille den tror jeg. Men en masete gubbe i Stavanger fikk dem til å spille den, tok av! Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Noen som har bilder fra Haugesund som de har lyst å dele? Fikk ikke tatt noen selv, og vill gjerne ha noen bilder å briefe til de av vennene mine som ikke var med på konserten. De skal mobbes så mye som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dere fikk System? Heldige j**vler Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Dere fikk System? Heldige j**vler 8208225[/snapback] Ja, og den var konge live! Savnet Vacuum og Moonshield though. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Det som irriterer meg mest er vel at jeg drakk litt for mye den kvelden så mye er glemt. cryyyyyyyyyyyy Og at han vi drakk hos før konserten dro fram en whisky hjelp ikke på. Curses! Endret 22. mars 2007 av Metalhead Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 fy søren alså! konserten i stavanger va d besta eg nogen gong he våre me på ! fekk til å me system å greie! Nå e d In Flames fan for life Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Savnet Vacuum og Moonshield though. 8208333[/snapback] Er det én sang jeg vil høre av In Flames live, er det The New World. Det hadde tatt av. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Clad in Shadows hadde vært moro det og Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Goliaths Disarm Their Davids.. Den hadde vært grisetøff live. =) Imorgen skjer det, gleder meg så sykt. Skulle ønske jeg visste om det var signing session en eller annen plass... ^^ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hmm hvis jeg hadde fått bestemme hvilke 20 sanger de skulle spilt, så hadde listen min sett slik ut (tilfeldig rekkefølge): Behind Space Suburban Me The Hive Zombie Inc. December Flower Coerced Coexistence Colony Embody The Invisible In Flames Upon An Oaken Throne Starforsaken Subterranean Biosphere Moonshield Lord Hypnos Wayfaerer Gyroscope Dialogue With The Stars Food For The Gods Jotun Noen som har en bedre liste Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Likte den lista meget godt. : ) Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Noen som har en bedre liste 8224187[/snapback] Jeg har en revidert liste: CoCo byttes ut med Ordinary Story Legger på Whoracle som en intro, ikke full sang, men den fader inn til Gyroscope Food for the Gods ut til fordel for Clayman(allsang) Forøvrig en meget bra liste Endret 24. mars 2007 av Loerand Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Fytte rakkern, helt sykt. Avatar varmet opp, og det var ganske bra - fikk med publikum en del etc. : ) Så kom In Flames, f*** imeg det råeste noensinne. : D Her er setlisten de spilte i Mariestad (rekkefølge etter album) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Behind Space - Graveland - Colony - Resin - Pinball Map - Only For The Weak - System - Trigger - Cloud Connected - Egonomic - Dark Signs - The Quiet Place - Dead Alone - Touch of Red - My Sweet Shadow - Bottled - Take This Life - Leeches - Come Clarity - Crawl Through Knives - Versus Terminus For min del skulle jeg ønske de spilte mer av det gamle (spesielt TJR, Whoracle og Lunar Strain), men det var en sinnsykt bra konsert. <3 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Fytte rakkern, helt sykt. Avatar varmet opp, og det var ganske bra - fikk med publikum en del etc. : ) Så kom In Flames, f*** imeg det råeste noensinne. : D Her er setlisten de spilte i Mariestad (rekkefølge etter album) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor - Behind Space - Graveland - Colony - Resin - Pinball Map - Only For The Weak - System - Trigger - Cloud Connected - Egonomic - Dark Signs - The Quiet Place - Dead Alone - Touch of Red - My Sweet Shadow - Bottled - Take This Life - Leeches - Come Clarity - Crawl Through Knives - Versus Terminus For min del skulle jeg ønske de spilte mer av det gamle (spesielt TJR, Whoracle og Lunar Strain), men det var en sinnsykt bra konsert. <3 8232413[/snapback] Det samme som ble spillt i Haugesund. Syns ikke Avatar var noe bra though, bare hardt, ingenting tungt. Syns ikke metal fenger når det ikke er tungt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jævla irriterende at de ikke var i Oslo. Ihvertfall etter at jeg har lest her om det som stod om konsertene. Skjønner ikke hvordan de klarer å arrangere en turnè i Norge også bommer du på hovedstaden. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jævla irriterende at de ikke var i Oslo. Ihvertfall etter at jeg har lest her om det som stod om konsertene. Skjønner ikke hvordan de klarer å arrangere en turnè i Norge også bommer du på hovedstaden. 8503744[/snapback] Hadde du lest tråden så hadde du visst at de var der i desember og derfor ikke tok turen til Oslo på denne turnéen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå