Gå til innhold

HDMI på PS3?

Seeders

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller som det egentlig er... totalt ubetydelig. 20gb har hdmi.

20gb versionen er helsvart og mye finere. harddisk kan oppgraderes, wifi får man nok ved siden en gang og minnekort lesere er totalt ubrukelig når man har x antall usb porter.

7851072[/snapback]

Litt enig der, men kommer 20 gb versjonen til norge?

Lenke til kommentar
20 gb'en har ikke memory stick duo, sd og et eller annet format  leser og den har heller ikke krom.. noe som jeg synes er veldig viktig for og gi ps3 en ekslusiv feel

7849955[/snapback]

Nja eg syns ikkje akkurat det der er så viktig, syns. f.eks core versjonen av 360 ser bedre ut enn den cromma premium utgaven, meir stilreint. Men ang. PS3 ser faktisk den chromma utgaven bedre ut ja.

Eg er veldig sugen på 20GB utgaven av PS3, om den er nevneverdig billigere. Synd denne ikkje er å oppdrive på lansering.

Lenke til kommentar
Og hva er egentlig poenget med hdmi? Hva er det?

7853644[/snapback]

http://www.hjemmekino.no/guide/kobling_hdmi.asp

Det er en rekke fordeler med HDMI. En av de viktigste fordelen er at man får en heldigital overføring av lyd og bildesignal. Dette sikrer at man ikke får noe tap av kvalitet ved konverteringer mellom analogt og digital signal. En annen viktig fordel med HDMI tilkoblingen er at man slipper mange kabler. Isteden for å bruke mange kabler for å overføre lyd og bilde mellom komponentene bruker man kun en kabel. Dette gjør at koblingen blir enklere, billigere og bedre. F.eks så vil 3 component kabler og en digital lydkabel erstattes av 1 HDMI kabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...