M@ggii Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Leter etter denne filmen/TV "dokumentaren": http://www.imdb.com/title/tt0083316/ Er det noen som vet om et sted som den kan kjøpes? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 har lett "over alt" på nettet uten å finne den... så jeg tviler litt på om den er å kjøpe (enda) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har sett den på VHS på skolen. Et sted må den da finnes på nettet. *Plystre på Njål* Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Leter etter denne filmen/TV "dokumentaren": http://www.imdb.com/title/tt0083316/ 7849718[/snapback] Er dette den filmen der (spoiler) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor læreren på slutten av filmen sier: 'This is your leader', eller noe lignende, og viser et bilde av Hitler? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det høres veldig riktig ut. Husker ikke ordrett hva som ble sagt, men noe i den duren var det. Sterk film. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Meget god film ja, husker jeg så den for en del år tilbake på skolen, på VHS. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Her er en mulighet. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Virker som om 'alle' har sett denne på skolen Typisk gammel skolefilme rett og slett? Uansett, har lenge hatt lyst til å sen den på ny Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Når jeg søker etter ["The Wave" kjøp] hos google, får jeg opp dildoer og vibratorer Endret 1. februar 2007 av BeFs Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har sett denne på skolen. Lærerik film. Læreren min hadde den på DVD, så det må vel være råd å få kjøpt den noe sted. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har sett denne på skolen. Lærerik film. Læreren min hadde den på DVD, så det må vel være råd å få kjøpt den noe sted. 7851191[/snapback] Prøv linken i posten min ovenfor. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Her er en mulighet. Ha en fin dag. 7850887[/snapback] 30$ + toll og frakt. Greit nok at man har lyst på filmen, men får være grenser for hva man vil gi for den. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 The Wave ja, husker godt den! Så den på skolen for en god del år siden, husker at den "svake" gutten som alle så ned på etterhvert vokste seg stor og sterk innenfor bevegelsen. Hilsenen de hadde får jeg liksom aldri bort fra hodet mitt Men, hvorfor ikke ta kontakt med forskjellige ungdomsskoler? Sikkert en del skoler som har en vhs film liggende som du sikkert kan låne og kopiere... Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 *snip*30$ + toll og frakt. Greit nok at man har lyst på filmen, men får være grenser for hva man vil gi for den. 7855215[/snapback] $28.99, sniker seg fint under momsgrensen den. Tollvesenets omregningskurser. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hah, min feil. Tenkte £ jeg - Da var ikke prisen så hakkanes gale likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kan ikke fatte at noen skal ha interresse av å kjøpe en så dårlig film? Så den på leirskole et eller annet sted. Var glad da den var over for å si det sånn! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kan ikke fatte at noen skal ha interresse av å kjøpe en så dårlig film? Så den på leirskole et eller annet sted. Var glad da den var over for å si det sånn! 7864693[/snapback] Samme her.. Så bare 20 min av den (varer vel 40 min eller noe), men fy fadern.. Dårlig skuespill (eksepsjonelt dårlig, for å si det sånn), virket ikke ekte i det hele tatt, og han læreren begynte virkelig å gå meg på nervene.. Historien er god.. Får bare håpe at det kommer en god remake en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå