Dragoncrest Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Orginal Steel battalion m/boks til xbox er rimelig sjelden, har ikke sett så mange Arx fatalis til xbox heller. 7852865[/snapback] http://www.videogamesplus.ca/product_info....roducts_id=5345 7856771[/snapback] Ja, det finnes alltids noen eks ute der, den der er vel region 1 så er ikke så grei å bruke på europeiske maskiner. Fant noen Arx fatalis på ebay, men jeg hadde småproblemer å finne mitt eksemplar når jeg var på utkikk etter det. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Baldurs gate: Dark Alliance 2 til ps2 er så og si umulig å få tak i..Har lett en stund etter det, men får aldri tak i det. Tror de har sluttet å produsere.. Noen som har det? 7852616[/snapback] Det har jeg og vet hvor det kan skaffes også Når det gjelder Rocky til ps2, så har jeg 2 forskjellige, Rocky og rocky: legends 7855051[/snapback] Ehrm. Hvor ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Virtua Fighter 4 til PS2 har eg leitt etter fleire ganger utan å finne noko. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Legend of Dragoon til Playstation 1. Ekstremt vanskeleg å få tak i. Irriterande, sidan CD 1 på min versjon har klikka. Lenke til kommentar
Chilion Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Litt off-topic kanskje, men jeg har lett veldig lenge etter Tomb Raider Trilogy (1ern, 2ern og 3ern) til Mac. Så hvis noen har den og er keen på å selge, eller evt hvor man kan få tak i den blir jeg veldig takknemlig Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Finnes det collectors edition av Halo 1 ? Lenke til kommentar
Typho Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nei, det gjør desverre ikke det Skulle gjerne hatt Halo 1 i collectors edition også! Lenke til kommentar
Axyon Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Street Fighter Anniversary Collection (PAL) til xbox er en sjelden juvel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå