McMuffin Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Som emnetittel tilsier, noen som vet hvor man kan forhåndsbestille iPhone? Takker for svar Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tror neppe man kan bestille den enda? Lenke til kommentar
zand Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Modellen kommer ikke til Europa før Q4 så tror nok du må vente litt før den kan forhåndsbestilles. (Ja, den kommer ut i USA før, men den vil nok være operatørlåst til AT&T (Cingular) og med tanke på at det er en helt ny mobiltelefon vil det nok ta litt tid før noen vil kunne låse den opp, hvis det i det hele tatt blir mulig). Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Ok. Så nemlig noen drev og solgte den på eBay til 200 euro inkludert frakt og forsikring, i tillegg til at den er unlocked. Sendte ham en mail, og venter på svar nå. Skal holde dere informert. Vet at dette ikke har noe med mitt opprinnelige spm å gjøre, bær over med meg Edit: Denne fikk jeg nettopp av karen nevnt over: "The phone are original to the factory , brand new , unlocked , with all accesories(Adapter, Cable, Battery, Car Charger, Case, Holder, Faceplate, Housing, Headset, Memory, Software, Wall Charger). The phone have english, ducth, french, italiano, chinese menu and work in USA, Australia, Asia and Europe on all networks. The total price for 1 iphone with 8GB is 200 Euros = 260 USD including the shipping fees and insurance. Sir i am from Italy, in Europe, where are you from?" Dette må da være scam? Endret 1. februar 2007 av SN25P Lenke til kommentar
I:H Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette er et forsøk på svindel ja, styr unna! Denne kommer ikke ulåst på en god stund, dessuten er prisen bare for god til å være sann. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Tenkte meg det jeg også. Da jeg sendt mail og spurte om hvordan han kan ha den allerede nå, ble det stille... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Modellen kommer ikke til Europa før Q4 så tror nok du må vente litt før den kan forhåndsbestilles. (Ja, den kommer ut i USA før, men den vil nok være operatørlåst til AT&T (Cingular) og med tanke på at det er en helt ny mobiltelefon vil det nok ta litt tid før noen vil kunne låse den opp, hvis det i det hele tatt blir mulig). 7850315[/snapback] Uten at jeg skal låve/lyge for mye her nå så snakka jeg med en i fra et it selskap for en uke siden der sjefen deres hadde bestilt inn en til hver av de ansatte i den avdelingen han jobbet på. Var snakk om noen uker før de hadde den... Hvordan det går videre i den saken vet jeg ikke da jeg ikke snakker til daglig med denne personen Men han er troverdig om noen lurer på det da... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Det høres merkelig ut... Spør om de kan bestille en til meg også Fikk mail fra karen igår der han sendte meg bilder av den hjemmelagede pappmodellen og påstod at det var den ekte. Man kunne til og med se teipen! Lenke til kommentar
zand Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Andynator: Det der tror jeg ikke på at stemmer. Som Apple selv har sagt, den slippes i USA i juni (eller tidligere som flere ryktenettsteder har antatt) og så i Europa (altså ulåst) i Q4. Når den kommer i USA først kommer den _ikke_ ulåst. Med andre ord har jeg liten tro på at han har forhåndsbestilt den noen steder. Det er kun Apple som vil distribuere den og hadde den vært så tilgjengelig for forhåndsbestilling ville alle visst om det. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Sikker på at det ikke er den andre iPhone du snakker om Andynator? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hmm jeg sier nå bare som han fortalte meg Gir mere info om jeg treffer på han igjen Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 når det er sagt synes nå jeg prada telefonen til lg ser mye mere interesant ut enn denne :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå