The Ghost Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Har nesten akkurat kjøpt meg ny PSU en Silverstone Zeus 750W v2.0 Vær gang jeg skrur av data'n så for jeg en høy pipe lyd som høres på andre siden av huset (Ikke så svært hus da ) Hva kan dette være for noe ? PS... Starter fint og går fint er bare når jeg slår av data'n ! Endret 1. februar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Changis Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 har du mulighet til aa ta opp denne lyden? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 For ikke gjort det nå da jeg er uten HK og har vært borte i helgen !!! Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 yo,mener å huske jeg har hørt om noe lignende før for leenge siden,, husker ikke helt, men mener å huske at det ikke skulle være noe farlig i det heletatt.. det er sån høøøyfrekrentlyd ikkesant?? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er Aktiv PFC eller noe som lader seg opp siden at den trekker for like effekt fra strøm nettet. Det samme skjer med min Mist 600W. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Uansett hva det er så hadde jeg det ikke før på min Aspire 520w ... Det skal vel ikke være nødvendig med et digert pip vær gang jeg skrur av data'n (Da kna jeg ikke sitte seint oppe lenger) det er sån høøøyfrekrentlyd ikkesant?? Ja på en måte ja Lenke til kommentar
Changis Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hvis lyden hyler hele tiden mens du har maskinen av... har du da proevd aa skru av knappen bake evnt. trekke ut ledning? du kan jo eventuelt kontakte butikk/produsent aa hoere om de kjenner til problemet.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Bare som et Høyt slags pip som varer i ca. 2sec. vær gang jeg slår av data'n uansett om jeg drar ledning rett ut piper den ... Men Nå har jeg nytt HK så for se om jeg finner noe å ta opp lyden med om jeg finner noe ! Lenke til kommentar
falcken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hva om du slår av sound i bios opsettet ? vil den ikke bli borte da ? Endret 11. februar 2007 av falcken Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Har ikke høyttaler kbolet til HK så det er ikke HK som lager lyden det er PSUen ! Men ifølge folk her så skal den jo lage en sånn pipe lyd så da så :erm: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå