Ingeniørstudent Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har hatt biologi siden sommerferien og vurderer å bytte til fysikk til høsten, men er litt usikker på om fysikk er det rette for meg... Har jo matte fra før og det jeg lurer på er om det kan bli litt slitsomt med både matte og fysikk som handler om mye tall og formler. Er det et vanskelig fag? Vanskeligere enn matte? Det kan vel også være en fordel for matte-faget å ha fysikk ved siden av Biologi er vel kanskje ikke helt mitt fag har jeg innsett : / Men jeg vil jo gjerne ha et realfag med tanke på realfagspoeng. Så er det noen her som har fysikk og som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg regner med at du har tenkt å begynne med 2FY og det er et helt greit fag. Får stort sett servert noen formel og så er det bare å regne ut. Hvertfall ikke når du har matte ved siden av. Men nå kommer det noe endel nytt i fysikken fra høsten, så vanskelig å si hvordan det er. Ellers minner jeg om at du taper poeng på ikke å ta biologien neste år, men det er du sikkert klar over. Snakk med rådgiver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) ................................................................................... Endret 5. september 2007 av Slettet-120696 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå