Gå til innhold

Den store Okami-tråden!

Anbefalte innlegg

Fikk Okami til PS2 i posten idag, førsteinntrykket var veldig imponerende :) , likte godt å bare løpe rundt og leve min egen verden, god historie til nå, så dette spillet skal jammen spilles igjennom.

Likte godt å male fram ting og tang :D, grafikken var lekker synes jeg da, fine områder i den fine tegneserieverden :thumbup:

Verdt alle penga, kosta bare 369kr det er uten portoen, helt grei pris

Spillet går ut på att du er en gud som ble hedra for mangen år siden og du blir tilkalla på ny for å stoppe ondskapen som skaper frykt og terror blant folk og landsbyer

Du kan male en elv som du kan gå over, du skal finne såkalte Gods of brush som du kan lære mer maletriks osv

Regler for tråden:

Kom med tips og triks angående Okami

Si førsteinntrykket hvis dere har noen

Diskuter ivei!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okami er definitivt det BESTE spillet jeg noen gang har spilt på PS2.

Slår alle rollespill, og mgs + alt annet.

Og jeg har spilt mye spill på PS2.

Heldigvis for 360 folket kommer dette på 360 også.

Okami er et orginalt spill men kontrollere og alt er helt perfekt!

Du må gi spillet et par timer for å komme inn i det.

Anbefales for ALLE PS2 eiere.

Tok meg ca 40 timer å runne det, og da rusha jeg.

Dette spillet har fått en gjennomsnitts-score på 93/100 basert på 55 reviews.

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920500.asp

Jeg spiller ALDRI spill 2 ganger, men jeg vurderer å skaffe dette på 360 den gang det kommer så jeg kan kjøre igjennom det en gang til.

Det er CLOVER STUDIOS som er utvikler.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Spillet går ut på att du er en gud som ble hedra for mangen år siden og du blir tilkalla på ny for å stoppe ondskapen som skaper frykt og terror blant folk og landsbyer

Du kan male en elv som du kan gå over, du skal finne såkalte Gods of brush som du kan lære mer maletriks osv

MGS skal jeg ta bilde av spillet ingame eller coveret å sånt? :)

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...