Johannese Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei .... Lurte bare på om det går ann og formatere hraddisken uten og slett Windows?? Hadde vært hyggelig om noen svarte.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Viss du har Windows på en egen partisjon så. Lenke til kommentar
Johannese Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Viss du har Windows på en egen partisjon så. 7849244[/snapback] Hvordan vet jeg om jeg har det eller ikke?? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvordan vet jeg om jeg har det eller ikke?? som regel er Windows installert på c: partisjonen og en sjelden gang på D:. Den letteste måten å se det på er om det er en mappe som heter Windows på den hardisken/partisjonen du skal reformatere. Lenke til kommentar
Johannese Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Hvordan vet jeg om jeg har det eller ikke?? som regel er Windows installert på c: partisjonen og en sjelden gang på D:. Den letteste måten å se det på er om det er en mappe som heter Windows på den hardisken/partisjonen du skal reformatere. 7849269[/snapback] Ja det er en mappe som heter WINDOWS på local disk C, betyr det at siden den er der så kan jeg formatere harddisken uten at windows blir slettet.... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Ble nok en liten dobbeltpost Endret 1. februar 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja det er en mappe som heter WINDOWS på local disk C, betyr det at siden den er der så kan jeg formatere harddisken uten at windows blir slettet.... det betyr at du kan reformatere alle andre hardisker/partisjoner enn den ja... Lenke til kommentar
Johannese Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Ja det er en mappe som heter WINDOWS på local disk C, betyr det at siden den er der så kan jeg formatere harddisken uten at windows blir slettet.... det betyr at du kan reformatere alle andre hardisker/partisjoner enn den ja... 7849320[/snapback] Hva om jeg bare har en harddisk?? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hva om jeg bare har en harddisk?? så lenge du bare har en harddisk og denne er satt opp som en partisjon må du nok slette Windows før du kan formatere hardisken. Endret 1. februar 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hvis det ligger en windows mappe på den partisjonen du skal formatere, bør du ta BACKUP av alt som ligger der! Trenger ikke slette windows før formateringen, formatering betyr i praksis at alt som er der blir slettet, windows også! edit:Men du da må du formatere i dos da, eller hvis man skal innstalere f.eks windows xp så gjør man jo dette via xp cd'n Endret 1. februar 2007 av Goodall Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå