Scotty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hei. Holder på med et lite prosjekt. Og kunne tenke meg banner/logo til prosjektet.. Ettersom det blir kanskje en litt større sjanse for sponsorer. Det går ut på å lage en racing cockpit, worlogen finnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=699283&hl= Vil helst at disse to bildene blir med: Startet såvidt det var: Bare for å vise hvordan layout jeg ønsker. Altså: Skal være avlangt. Inneholde begge bilder(evt ta med flere bilder fra worloggen hvis det trengs. Kan godt være fadet i tillegg) Effekter, skal ikke være kjedelig slikt jeg har laget det, men fortsatt ikke for mye. Skal ha logoen "Racing cockpit" eller "The racing cockpit" Veldig taknemmelig på alle som prøver seg! Endret 2. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
jealei Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) nytt forsøk, håper denne faller mer i smak Endret 1. februar 2007 av jealei Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja, jeg mener iaff at "logoen" eller logoen min faktisk er og kan brukes som en logo! :!: Men ON Topic da, veldig digg prosjekt, og ikke minst scetch-ups! Håper du liker logoen også da! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Tusen takk Keltern: Likte forslaget! jealei: Første bildet ble kanskje litt digimon, selv om jeg likte det! Noen flere forslag?? Kjør på, alt tas med i vurderingen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Takk for forslaget Fez! Kunne dere prøvd dere på noe med tema racing? F.eks racing flagg/racing generelt. Hjertelig takk Endret 2. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er ikke helt fornøyd, men dette er hva jeg kom opp med: Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Takk Kunne dere fått til noe kult med dette bildet, med gradient/fade, i bakgrunnen? http://chicane23.com/chicane23/images/web/check_flag.jpg Hjertelig takk for alle som lager ________________________________________________________________ Selv om jeg ikke er så flink som dere så prøvde jeg meg litt frem også. Ble ikke akkurat etter kravene mine, menmen. (Evt fortsette på det bildet?) Endret 3. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 kan prøve litt i morgen, ettersom jeg må øve til prøve i dag Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg har laget et utkast si hva du liker og hva du ikke liker så kan jeg eventuelt lage en til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå