Blårens Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nei ingenting ble skrudd av her Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Fikk ikke med meg dette før jeg så på Dagsrevyen at de skrudde av alle lysene i Eifeltårnet. Da var det litt sent... Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kan ikke si at at jeg husket på det nei...... Noen som vet i hvilken grad dette er et vellykket prosjekt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ettersom du i det hele tatt stiller det spørsmålet må jeg vel si: Nei det var ikke vellykket Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Like tåpelig som Worldjumpday som skulle få 600 000 000 mennesker til å hoppe samtidig, slik at vi kunne få jordkloden ut i en litt bedre akse, slik at det ble litt kaldere på jorda... Slike kampanjer funker ikke uansett hvor mye pr det får! Edit: Dette var foresten hjemmesiden der man kunne registrere seg - http://worldjumpday.org/ Endret 3. februar 2007 av Antarctica Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg så en full mann som sloknet i grøftekanten 19:58. Han hadde tydligvis fått med seg denne aksjonen. Jeg synes uansett slike aksjoner er noe forbanna tull. Folk som gidder å bruke tid på dette burde finne noe med mer mening, som f.eks hjelpe en gammel dame over veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå