Feltherre Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Mellom klokken 19.55 og 20.00 i kveld skal verden få puste ut. Jorda tar pause! Kampanjen «La verden hvile ut» har blitt spredt på internett fra Frankrike til en rekke andre land. Det er det franske nettverket «Planet Alliance» som oppfordrer verdens befolkning til å skru av all elektronikk mellom klokken 19.55 og 20.00. Lurer på hvor mange som kommer til å slå av strømmen? Kommer du? Endret 1. februar 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nei. Tror ikke på at jorda rekker å hvile sikkelig ut på fem minutter. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nøyaktig hva er det som skal oppnås? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 all strøm kan uansett ikke slås av... tenk bare på de maskinene som bruker 1 uke på å starte igjen, og sykehus, store nettverk av maskiner(ja, det blir STORE problemer for mange av dem) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Nøyaktig hva er det som skal oppnås? 7849339[/snapback] Målet med aksjonen er ikke å spare energi i løpet av de fem minuttene, men å rette oppmerksomheten til FNs klimarapport som slippes i morgen formiddag. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 wasted time and money.... (fanatikere) Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja kutt strømmen på en oljeplatform :!: 1 Uke og mange millioner i tap Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Målet med aksjonen er ikke å spare energi i løpet av de fem minuttene, men å rette oppmerksomheten til FNs klimarapport som slippes i morgen formiddag. akkurat imens jeg leste opp dette sa en dame på nyhete akkurat det samme så jeg stoppet å lese og fikk det lest opp for meg Det var Radio1 Oslo om noen lurer Kanskej skrur jeg av kansje ikke vet ikke enda, men jeg glemmer det nok sikkert Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mener jeg leste i morges at de skal slukke alle lyskasterne på eiffeltårnet og.. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja kutt strømmen på en oljeplatform :!: 1 Uke og mange millioner i tap 7849476[/snapback] lol ... bra men husk at i følge dem, så er det best for jorda at vi gjør det... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg (vi) skrudde ikke av. Gjorde dere? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg (vi) skrudde ikke av. Gjorde dere? 7850554[/snapback] Nei... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Upps glemte vist tiden jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Haha. Ikke ett eneste lys så langt jeg kan se ble skrudd av. Og jeg har utsikt langt utover byen Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 leste den ikke før nå... men om jeg hadde lest den for 20 minutter siden, hadde jeg skrudd av alt og gått en tur Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Må nok ut med nyheten på et litt tidligere tidspunkt om de ønsker at flere deltar. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 leste den ikke før nå... men om jeg hadde lest den for 20 minutter siden, hadde jeg skrudd av alt og gått en tur 7850620[/snapback] Darn, samme her, skulle vært bedre dekning gitt. Hadde vært litt kult om det hadde vært skikkelig merkbart på globalt plan. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg gjorde! Skrudde av alle tre pc'ene pluss mobil, og la meg på senga for å slappe av i 5 minutt. Våkna 2 timer senere ;P Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg gjorde! Skrudde av alle tre pc'ene pluss mobil, og la meg på senga for å slappe av i 5 minutt. Våkna 2 timer senere ;P 7853387[/snapback] Godt det finnes fornuftige mennesker her i verden. Men fra spøk til revolver,en snill moderator kan stenge denne tråden ser ingen vits i å fortsette diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå