Gå til innhold

Jorda skal hvile-i 5 minutt

Anbefalte innlegg

Mellom klokken 19.55 og 20.00 i kveld skal verden få puste ut.

Jorda tar pause!

Kampanjen «La verden hvile ut» har blitt spredt på internett fra Frankrike til en rekke andre land.

Det er det franske nettverket «Planet Alliance» som oppfordrer verdens befolkning til å skru av all elektronikk mellom klokken 19.55 og 20.00.

Lurer på hvor mange som kommer til å slå av strømmen?

Kommer du? :hmm:

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Målet med aksjonen er ikke å spare energi i løpet av de fem minuttene, men å rette oppmerksomheten til FNs klimarapport som slippes i morgen formiddag.

:lol: akkurat imens jeg leste opp dette sa en dame på nyhete akkurat det samme så jeg stoppet å lese og fikk det lest opp for meg ;)

Det var Radio1 Oslo om noen lurer ;)

Kanskej skrur jeg av kansje ikke vet ikke enda, men jeg glemmer det nok sikkert :roll:

Lenke til kommentar
leste den ikke før nå... men om jeg hadde lest den for 20 minutter siden, hadde jeg skrudd av alt og gått en tur :)

7850620[/snapback]

Darn, samme her, skulle vært bedre dekning gitt. Hadde vært litt kult om det hadde vært skikkelig merkbart på globalt plan.

Lenke til kommentar
Jeg gjorde! Skrudde av alle tre pc'ene pluss mobil, og la meg på senga for å slappe av i 5 minutt. Våkna 2 timer senere ;P

7853387[/snapback]

Godt det finnes fornuftige mennesker her i verden. :thumbup:

Men fra spøk til revolver,en snill moderator kan stenge denne tråden ser ingen vits i å fortsette diskusjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...