Ampy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei, jeg sliter litt med å finne en vannblokk til chipset på Gigabyte GA-K8NXP-SLI, noen som vet om en som passer uten alt for mye mod? Har lagt ved bilde, så dere slipper å finne ut hvordan festene ser ut. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ta og mål eksakt avstand mellom de 2 festepunktene i senter . Da skulle det ikke være noe problem å finne hvilken blokk som passer. Som regel står det jo i spec til nb blokkene hvilke mål blokka kan brukes på. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 mja.. det kan jeg gjøre. Jeg kjører for tiden SLI på den maskinen, så blir fryktelig trangt der.. En slik som dette går jo ikke, siden festet på min kjøler er over og under, ikke på sidene som det er på de fleste andre Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Du har rett,den var litt tricky. Hadde jeg skulle hatt ei blokk der hadde jeg nok lagd meg en. Eller gitt opp det hk og skaffet et nytt. Eller bare latt det være som det er. Så, der fikk du 3 svar :!: ........ Har du googla etter vannkjøler til den der? Endret 2. februar 2007 av Nassuz Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg har googlet litt ja.. uten videre hell. La det være som det er, skjer nok ikke.. den bråker fælt.. Har søk og rotet rundt på nettet i hele natt (på jobb) og tror faktisk jeg fant en som kan funke. Den er laget for andre Gigabyte kort, som har pasiv kjøling orginalt, og er å finne på MIPS sine sider. "GIGABYTE GA-K8N Series Freezer, MCH006" kalles den.. og de ramser opp noen kort den passer til. Mitt er ikke blandt dem, men synes det ser ut som festene er like. Edit: Men spørs om man får tak i denne da.. jeg er ikke så skarp i tysk, så vet ikke om det går å bestille rett fra MIPS.. og det bruker å være dyre greier å bestille fra det store utland Endret 2. februar 2007 av Ampy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå