Gå til innhold

Teoriprøve på nett, hvilken er best


Asstroll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at alle disse nettprøvene lurer deg. De er for lette, så ikke vær overbevist om at du står selv om du gjør det bra på disse. Jeg scoret veldig bra på de fleste men strøk på teorien første gang. Les heller boka godt en gang ekstra, greit å sjekke kunnskapen på nettet, men jeg ble iallefall lurt av bl.a ATL's egne internettprøve, noe som er litt rart da de står bak "Veien til førerkortet" :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det eneste jeg brukte for å øve til teoriprøven var teoriproven.no, og jeg besto helt fint. Men jeg kan være enig i at den prøven er alt for lett og egentlig ganske dårlig. En venn av meg gjorde forresten akkurat det samme, så det tyder vel enten på at siden funker eller at jeg og mine venner bare er ufattelig smart fra før av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Har sett, hørt og lest at mange klarer seg v.h.a prøvene på nett uten å åpne boka. Hvordan har det seg at man kan lære teorien av bare ta et par øveprøver? Teoriboka er på over 300 sider, med regler og skilter, vanskelige situasjoner osv. Kan man virkelig lære seg alt dette ved å bare øve seg på nettet, eller er det slikt at utrolig mange har hatt flaks?

Lenke til kommentar

Da jeg tok teoriprøven (den gamle) for 1,5 år siden hadde jeg 6 feil, og grensen var da 27. Jeg hadde ikke brydd meg om å gå til anskaffelse av "Veien til førerkortet" en gang... Før den virkelige teoriprøven tok jeg et par gratis prøver på nett, som gikk greit.

 

Så hvordan så mange ikke klarer å bestå denne prøven forstår jeg bare ikke :)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 år senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...