Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Emnetittel sier sitt, hvilken av teoriprøvene er mest lik den du tar for å få lappen? Og nei jeg gidder ikke å google som mange sier Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Teoritentamen.no er mest lik den ekte prøven. Zensor.no har vanskelige og bra prøver, men koster å ta den. Du kan like greit kjøpe oppgaveboken fra ATL istedet for å ta spørsmålene på teoritentamen.no. Det er samme spørsmål. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg tok den på teoritentamen.no og uten den så hadde det gått galt når jeg tok prøva. Den var til stor hjelp! Teoriproven.no er alt for lett. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 I min erfaring er teoritentamen.no best og mest likt det man får på teoriprøven. Så jeg anbefaler også den. Nr. 2 er zensor.no, og helt på bånn er teoriproven.no Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Min erfaring er at alle disse nettprøvene lurer deg. De er for lette, så ikke vær overbevist om at du står selv om du gjør det bra på disse. Jeg scoret veldig bra på de fleste men strøk på teorien første gang. Les heller boka godt en gang ekstra, greit å sjekke kunnskapen på nettet, men jeg ble iallefall lurt av bl.a ATL's egne internettprøve, noe som er litt rart da de står bak "Veien til førerkortet" Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det eneste jeg brukte for å øve til teoriprøven var teoriproven.no, og jeg besto helt fint. Men jeg kan være enig i at den prøven er alt for lett og egentlig ganske dårlig. En venn av meg gjorde forresten akkurat det samme, så det tyder vel enten på at siden funker eller at jeg og mine venner bare er ufattelig smart fra før av. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Teoritentamen.no er mest lik den ekte prøven. Zensor.no har vanskelige og bra prøver, men koster å ta den. Du kan like greit kjøpe oppgaveboken fra ATL istedet for å ta spørsmålene på teoritentamen.no. Det er samme spørsmål. 7849479[/snapback] www.teoritentamen.no koster det 30 kr,- det er bare 3 oppgaver som er gratis... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg leste ikke, men var igjennom www.teoriproven.no en del ganger, besto med glans(3 feil.) Lenke til kommentar
oggetroll Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 prøv nettlappen.no Lenke til kommentar
ters Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen av dere som har prøvd denne CD-en: http://www.trafi.no/ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nå skal jeg prøve å ta prøven igjen, gitt! kommer meg greit gjennom Teoriproven.no nå. Finnes det noen andre gratis teoriprøver der ute på nett nå? Takk for info! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Åh, for en lettelse! Idag bestod jeg teoriprøven, etter andre forsøk! Fikk 7 feil, men det spiller jo ingen rolle! Og jeg må tilføye at teoriproven.no faktisk hjalp meg litt også! Du blir tryggerre på både situasjon, og noen typer spørsmål! Ha en fortsatt fin ferie! Leno Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har sett, hørt og lest at mange klarer seg v.h.a prøvene på nett uten å åpne boka. Hvordan har det seg at man kan lære teorien av bare ta et par øveprøver? Teoriboka er på over 300 sider, med regler og skilter, vanskelige situasjoner osv. Kan man virkelig lære seg alt dette ved å bare øve seg på nettet, eller er det slikt at utrolig mange har hatt flaks? Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Da jeg tok teoriprøven (den gamle) for 1,5 år siden hadde jeg 6 feil, og grensen var da 27. Jeg hadde ikke brydd meg om å gå til anskaffelse av "Veien til førerkortet" en gang... Før den virkelige teoriprøven tok jeg et par gratis prøver på nett, som gikk greit. Så hvordan så mange ikke klarer å bestå denne prøven forstår jeg bare ikke Lenke til kommentar
zippodj Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 beste siden er TEORITENTAMEN.NO.besto førstegang mc teori uten og lese noe av bøkene. prøvde bare nettsiden teoritentamen og besto :)) Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 teoritentamen.no Lenke til kommentar
magnus0410 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) ALLDRIG GÅ PÅ TEORIPROVER.NO BARE ROT MED INNLOGGING OG BRUK. SENE SVAR PÅ KUNDESERVICE. HOLDT PÅ 4 DAGER MED QUIZMASTER FOR Å FÅ BRUKE EN UKEPAKKE SOM ENDA IKKE ER MULIG Å BRUKE. HOLD DERE UNNA!!!! Endret 12. mars 2016 av magnus0410 Lenke til kommentar
Hknl Skrevet 17. august 2016 Del Skrevet 17. august 2016 Jeg har funnet flere sider med gratis teoriprøver, noen er betalt mens de fleste har noen tilgjengelig gratis. snartlappen.no www.trafikktesten.no teoritester.no bil-teori.no teori24.no www.gratisteori.no www.prove.no teoritentamen.no www.zensor.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå