tfw Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) jeg lasta ned en musepeker skins. men det er en fil som ikke jeg får åpna. hvordan åpner jeg den? det er en: ani-fil det er ulovlig å spørre om slikt ja. men det er jo noe med windows som ikke er ulovlig å finne skins til musepeker. men hvordan åpner jeg den? lasta det ned fra DENNE siden. og det var DENNE musepekeren jeg lasta ned. Endret 1. februar 2007 av tfw Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Skal ikke si helt nøyaktig hvordan man gjør det, men kan hjelpe deg på rett vei.. KOntrollpanel->mus Der inne ett sted kan du endre utseende på pekere. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Legg filen du har lastet ned i C:\WINDOWS\Cursors. Så finner du mus i kontrollpanel og endrer til den musepekeren du har lastet ned. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Legg filen du har lastet ned i C:\WINDOWS\Cursors. Så finner du mus i kontrollpanel og endrer til den musepekeren du har lastet ned. 7848530[/snapback] takk det funka. vet du om noen plass jeg kan laste end flere? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Legg filen du har lastet ned i C:\WINDOWS\Cursors. Så finner du mus i kontrollpanel og endrer til den musepekeren du har lastet ned. 7848530[/snapback] takk det funka. vet du om noen plass jeg kan laste end flere? 7848670[/snapback] http://www.google.com En veldig effektiv og smart søkemotor som hjelper deg med det meste. Endret 1. februar 2007 av Avean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå