TommyFM Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har lest en del på forumet her nå om Nokia N73.. Folk sier den er treg osv.. Men samtidig så skal den nye FW hjelpe godt på dette problemet.. Mitt spm er da om N73 er så treg at for en som har hatt 6600 og 6680 før og synes at disse var ok, men ble litt trege etterhvert, og som nå har Qtek 8300, og synes at den er treg til å skrive sms med bl.a, er da N73 et valg jeg kommer til å angre på?? Isåfall, hvilken annen mobil bør jeg gå for?? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har tidligere ikke prøvd noe særlig andre Nokia telefoner, men jeg ble svært skuffet når jeg fikk N73. Lengter egentlig tilbake til Sony Ericsson telefoner. Tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe Nokia neste gang. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Det har jo litt med hva man er vant med.. Så jeg veit jo fra før av at symbian og wm5 er tregt, så derfor lurer jeg på om n73 er tregere enn det jeg er vant med, eller om det er raskere, men kun symbian tregt.. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har tidligere ikke prøvd noe særlig andre Nokia telefoner, men jeg ble svært skuffet når jeg fikk N73. Lengter egentlig tilbake til Sony Ericsson telefoner. Tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe Nokia neste gang. 7849984[/snapback] tror du kan fortelle litt mer hvorfor du ikke fornøyd? Har hatt 2 SE mobiler før, og syns de er bra...bortsett fra joysticken og headset inputet ble fort ødelagt(hvertfall på w800) Står mellom k800 og n73...kjipt å betale 1000 mer for k800. masse jeg ikke trenger på nokian men den er jo billigre og større skjerm, men kjipt vis oppstarten, kamera og menyene er trege... design er viktig så vis jeg skal ha k800 må den være i sølv...for syns egentlig nokian er fetest..k800 sølv youngtalk= 3000. nokia n73 Red/white youngtalk = 2010... Er n73 tregere i oppstart,menyer og kamera (fra du trykker til den tarbilde og switching mellom video og foto) enn n70? har en venn som har den så kan teste den... Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) En ting som folk sier er at N73 tar lang tid fra man trykker på knappen til bildet er tatt. Selv har jeg N73. har en kamerat med k800i. k800i var faktisk tregere. N73 er treg uten FW oppdateringer, men Etter den nyeste updaten kom så synes jeg den er helt grei. Også den nydelige skjermen den har <3 tar ca 2 sekunder fra man åpner et program eller noe.. dette synes ikke jeg er noe problem. Også folk klager på oppstarten. Den tar vel en 15 sekunder. Tenk på tiden pc`n bruker?=P (uvesentlig) men hva er pointet med å skru av telefonen hele tiden?=p Har ikke hatt nokia siden 3310.. kun SE og en samsung telefon.. Kommer til og gå LANG tid før jeg går tilbake til en SE etter dette gode kjøpet av Nokia N73 <3 Endret 15. februar 2007 av Henning- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå