Gå til innhold

Fl Studo 7 Released

DilliMusic

Anbefalte innlegg

jada. har ventet på dette lenge og nå er den klar. fl studio 7. last ned HER

det som er nytt er ny effekt. Fruity Love Philter. kan lage gate og mye annet der.

Edison tar over for den gamle wave edit. mye bedre nå.

ny parametric EQ. med spectral analyses.

ny og bedre look. og har nå inkludert deckadance som er noe liknende virtual dj og traktor dj.

men ta en titt på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lagde denne på 15 min for å vise hva en kan gjøres med love philter :)

paden er helt ren men la til love philter og satte på en preset som var for gate.

den enkle leaden som kommer inn sammen med bassen har jeg også brukt love philter på men bare en enkel filter freq innenfor denne pluginen. fade greier. bassen har jeg brukt parametric eq 2 på for å gjøre den litt dypere. sangen suger helmaks i seg selv men ville bare vise gateing i love philter.

leden som kommer inn er default fra vst pluginen voyager :) skulle gjerne lastet opp flp fila men har ikke sytrus som jeg har brukt her. kjører i demo mode på den :p har producers edition

Fruity_Love_Philter.mp3

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

bedre design så klart. syns design har mye å si jeg da. fl 6 ser ut som om det ble laget i 1990 :p hehe

jo det er et must syns jeg. den nye edison er utrolig bra til edit av audio. love philter er litt morro å fikle med. og så klart den nye eq er bedre. flere muligheter og kulere så klart. :p og så skal det være en del bug fixes. syns den er must men det er jo min mening

Lenke til kommentar

Er jo verdt å nevne at de har kasta med en ny VST da, ToxicIII - som faktisk hadde noen fine presets. Spesielt blandt pads. Måtte skru litt knotter, men det var egentlig en god plugin sånn "out of the box".

Dessuten hadde de bytta på litt knapper rundt om i designet, så jeg trykker feil hele tiden noe som var plagsomt. Spesielt "undo" og "save" som er på plassen der sequencern og playlist var før. Men det er bare en vanesak da seff. Men dæven så plagsomt.

Men alt i alt ser jo FL7 mye bedre ut og har noen fine nye funksjoner, men hadde det ikke vært for at jeg har gratis upgrade pga. XXL så hadde jeg ikke giddi kjøpt det. FL6 funker like bra.

Lenke til kommentar

nye pluginsene som poizone og toxic funker fett. de er vel ink. i XXL skymarshall?

men jeg har producers så kjøpte toxic. bruker pads derfra utrolig mye. skikkelig fine. men skal kjøpe poizone i disse dager. syns den er ganske bra. utifra demoen :p

hadde nok ikke kjøpt den hvis den men har jo lifetime free updates så :)

men det har vel alle som har fl studio. hvis ikke så kan man jo bare betale 29 $ og få det. er ikke store greiene

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...