DilliMusic Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jada. har ventet på dette lenge og nå er den klar. fl studio 7. last ned HER det som er nytt er ny effekt. Fruity Love Philter. kan lage gate og mye annet der. Edison tar over for den gamle wave edit. mye bedre nå. ny parametric EQ. med spectral analyses. ny og bedre look. og har nå inkludert deckadance som er noe liknende virtual dj og traktor dj. men ta en titt på det Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jaja. Første gang pc'n min ikke er kraftig nok til å kjøre demolåta. Det måtte jo skje snart.. (amd 2200). Får teste videre.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 hehe. huske å sette riktig driver for lydkortet da. hadde glemt det jeg så det knitra nor sykt. men så kom jeg på at jeg måtte sette på asio driveren Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Joda, kjørte sef. asio Forresten liker jeg den nye EQ'en (hvis ikke den var med i forrige versjon også) Endret 1. februar 2007 av frohmage Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 parametric eq 2 er ny liker den ganske godt. men test ut fruity love philter. den er ganske kul. kan få til gate og annet med den. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 parametric eq 2 er ny liker den ganske godt. men test ut fruity love philter. den er ganske kul. kan få til gate og annet med den. 7850806[/snapback] Har du lyst å poste et lite eksempel på den? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) lagde denne på 15 min for å vise hva en kan gjøres med love philter paden er helt ren men la til love philter og satte på en preset som var for gate. den enkle leaden som kommer inn sammen med bassen har jeg også brukt love philter på men bare en enkel filter freq innenfor denne pluginen. fade greier. bassen har jeg brukt parametric eq 2 på for å gjøre den litt dypere. sangen suger helmaks i seg selv men ville bare vise gateing i love philter. leden som kommer inn er default fra vst pluginen voyager skulle gjerne lastet opp flp fila men har ikke sytrus som jeg har brukt her. kjører i demo mode på den har producers edition Fruity_Love_Philter.mp3 Endret 2. februar 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Takk for påminnelsen, visste at det skulle komme i disse dager. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 venta på det en stund nå. visste det kom denne uka. og tenkte at det kommer 1. februar og det gjorde det Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 hmm fl har lovet registrerte brukere et tilbud de ikke kan motstå. det var forige helg. men ser ikke ut som om noen har fått det tilbudet enda Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvor bra er 7 i forhold til 6? Er det et must å ha? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 bedre design så klart. syns design har mye å si jeg da. fl 6 ser ut som om det ble laget i 1990 hehe jo det er et must syns jeg. den nye edison er utrolig bra til edit av audio. love philter er litt morro å fikle med. og så klart den nye eq er bedre. flere muligheter og kulere så klart. og så skal det være en del bug fixes. syns den er must men det er jo min mening Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Var ikke noe must for min del. Inneholdt ingen nye funksjoner jeg savna eller virkelig trengte. Men for all del, nyere versjon. Merker sikkert forskjellen en eller annen gang! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er programmet f.eks. bedre optimalisert enn FL6? Lyden i FL6 hakka jo som kjent når det ble mange instrumenter. Er det forbedret? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg prøvde uten ASIO først, og nei - det hakker når CPU'n får for mye å jobbe med. Men kan hende det har blitt optimalisert noe - det er jeg ikke sikker på. Har ikke sett noe i releaseloggen. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tror ikke det er optimalisert noe særlig nei, utenom for dual-core CPU'er - noe som var virkelig trengt! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er jo verdt å nevne at de har kasta med en ny VST da, ToxicIII - som faktisk hadde noen fine presets. Spesielt blandt pads. Måtte skru litt knotter, men det var egentlig en god plugin sånn "out of the box". Dessuten hadde de bytta på litt knapper rundt om i designet, så jeg trykker feil hele tiden noe som var plagsomt. Spesielt "undo" og "save" som er på plassen der sequencern og playlist var før. Men det er bare en vanesak da seff. Men dæven så plagsomt. Men alt i alt ser jo FL7 mye bedre ut og har noen fine nye funksjoner, men hadde det ikke vært for at jeg har gratis upgrade pga. XXL så hadde jeg ikke giddi kjøpt det. FL6 funker like bra. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) nye pluginsene som poizone og toxic funker fett. de er vel ink. i XXL skymarshall? men jeg har producers så kjøpte toxic. bruker pads derfra utrolig mye. skikkelig fine. men skal kjøpe poizone i disse dager. syns den er ganske bra. utifra demoen hadde nok ikke kjøpt den hvis den men har jo lifetime free updates så men det har vel alle som har fl studio. hvis ikke så kan man jo bare betale 29 $ og få det. er ikke store greiene Endret 15. februar 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 poizone og toxic funker fett. de er vel ink. i XXL skymarshall? 7946885[/snapback] Det er dem dessverre ikke- Må nok ut med noen daler ved siden av ja! Men Poizone likte jeg ikke, med Toxic var greit nok. Men nå skal jeg på Rally Norway frem til søndag - så nå kan denna musikken få seg ei pause. Later! Kthxbubbah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå