Stein-Erik Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 på hvilken sider kan jeg oppgradere bios og hvordan finner jeg ut hvordan bios hverson/om jeg trenger å oppgradere. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Siden til hovedkort produsenten. Har du ikke noe problemer trenger du ikke oppdatere bios'en. Lenke til kommentar
SgtPepper Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 He he, helt enig. Ikke reparer noe som virker. Du oppnår som regel ingen ytelsesforbedring ved å oppgradere biosen. Derimot risikerer du kanskje å ødelegge hele hovedkortet... En del nyere hovedkort har dobbelt sett med bios brikker. Har du dette er det ingen fare, ettersom du kan herje med den ene brikken, og samtidig ha en versjon som virker i bakhånd. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Vel Bios oppgradering kan jo løse endel hardware problemer som i mitt tilfelle. Soyo Kt333 Dragon Ultra Platinum. Det hovedkortet liker ikke ATI skjermkort noe særlig. Nå har jeg ikke testa den nye oppgraderte biosen siden jeg nå sitter ute i nordsjøen. men jeg vil anta at det løser akkurat det problemet i alle fall. NB. Hvis man oppgraderer/flasher bios, husk å sette bios til load failsafe og slå av Shadowing av bios ellers så inviterer du til problemer :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Phyltre skrev (2002-12-02 06:56):Vel Bios oppgradering kan jo løse endel hardware problemer som i mitt tilfelle. Soyo Kt333 Dragon Ultra Platinum. Det hovedkortet liker ikke ATI skjermkort noe særlig. Nå har jeg ikke testa den nye oppgraderte biosen siden jeg nå sitter ute i nordsjøen. men jeg vil anta at det løser akkurat det problemet i alle fall. Jo har du problemer så kan du prøve med en bios oppdetering. Har du ikke lar du være å oppdtere??? Han sa ikke at han hadde problemer av noe slag. Lenke til kommentar
Stein-Erik Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 pcen driver å slår seg av noen ganger og noen ganger blir bare skjermen mørkeblå. dette skjer bare når jeg spiller war3. kan dette ha noe med BIOSen å gjøre Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 21:25, skrev Kjetil Lura:Siden til hovedkort produsenten. Har du ikke noe problemer trenger du ikke oppdatere bios'en. Det er mitt motto: Hvorfor fixe nokke som virker? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Quote: Robkvi skrev (2002-12-04 07:53):Det er mitt motto:Hvorfor fixe nokke som virker? Ikke er det bare et motto som du har? Det er helt korrekt også, "Hvorfor prøve å fikse noe som virker" :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå