Loled Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei Jeg har veldi lyst å få msn på min mobil, jeg har en Sony Ericson K750i En venn av meg har msn på mobilen men han trenger ikke å betale for msn før Juni/juli Jeg er ikke helt sikker på hvilket abonemang jeg har men jeg har vertfall Telenor - Djuce abonemang. Kan jeg få msn til min mobil? koster det? Hadde vært fint vis det var gratis. Takker for raske svar Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 sjekk ut denne tråden, der finner du sikkert noe du liker. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mig33 er et utmerket msn program man kan ha til mobilen, men du må ha støtte for Java. -Mathias Lenke til kommentar
Loled Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hvordan kan jeg få mig33 til mobilen? må jeg laste ned fra pc til mobil? eller? Takk for svar Endret 1. februar 2007 av Loled Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja, du laster den ned på pc'n, deretter sender du filen via blåtann til mobilen din. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvordan kan jeg få mig33 til mobilen? må jeg laste ned fra pc til mobil? eller? Takk for svar 7849045[/snapback] alt du trenger å vite står i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå