Zepticon Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hei... fant en driverpakke hos nvidia til Vista som skal fikse lyden på mitt nforce3 kort. http://www.nvidia.com/object/winvista_32bit_beta1.html Men når jeg unzipper fila så er det ingen installfil der, og enhetsbehandling-->driveroppdatering finner heller ingenting når jeg lar han søke gjenom mappa jeg unzippa til. Hva gjør jeg galt? Endret 1. februar 2007 av Zepticon Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 bump.......... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Ingen svarer på tråden din fordi en meget detaljert beskrivelse av hvordan du skal gjøre det allerede står på den sida du linker til i første tråd.... Endret 3. februar 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Ingen svarer på tråden din fordi en meget detaljert beskrivelse av hvordan du skal gjøre det allerede står på den sida du linker til i første tråd.... 7861209[/snapback] Om du leser det jeg har skrevet så ser du at jeg allerede har prøvd den fremgangsmåten som står i linken uten at det virker! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 bumper denne tråden siden jeg har hatt samme problem en stund :'( Det som står på nvidia sine sider, fungerer ikke. Noen som vet hva som må gjøres? mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå