Barbeintgeriljan Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Noen som har noen ide`er til Keyboard-mod?? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hmmm... JA!! hell på me mit tgamle Logitec akkurat nå!!.. har lakka ramma grønn! (OK! Ikke flir! er bra! :wink: ) Og har lakka NumPaden i Gull + ei "Stjerne i sølv", F1 - F12 er i gull, Esc, Tab Caps, Shift Ctrl, Winknappen, ALt, Space, AltGr, Winknappen2, ???, Ctrl, Shift, Enter, Backspace. er Også i GUll.... (Ikkje son billi greie for dette må holde litt fordi jeg bruker date hele tiden!) Sitter nå å funderer på hvordan jeg skal skrive Coke på tastaturet! (Alfabetet!!) Vist dokker skjønne!?! Bilder kommer snart =) Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Neonwire under tastene er litt tøfft... jeg har trådløst så jeg synest det blir litt dumt med ledning til lyset i tastaturet, når tastaturet er uten ledning.... (vart litt snålt det der..) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jaa... det hadde vert DUMT!! :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jah.. Kjøp sånn "lysende tråder" som de har på micrplex Det er digg på lan :smile: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 hvordan får man strøm til wiren som ligger under tastene? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Er den på 5v??????? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 14:40, skrev Croyfer:hvordan får man strøm til wiren som ligger under tastene? Da må du nok ha en ekstra ledning til datan. I tillegg til den vanlige(Hvis du ikke har trådløs :razz:) Dr.X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå