Itw Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Heisann Ser meg nesten nødt til å kjøpe nytt skjermkort til HTPC'n min, da jeg ser at det jeg har i dag er alt for lite til HD-DVD og jeg sliter med 1080i/p avspillinger. Så det jeg da lurer på er om Nvidia eller Radeon er best på HDTV signaler, og media funksjoner? Hvem av dem gir best avspilling, kvalitet og kan ta over mest for cpu'n? Siden jeg bare har en AMD 64 3200+ så kan den bli litt liten... Håper noen tar seg tid å svare om de vet:) Lenke til kommentar
Changis Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 det blir jo sagt rundt omkring at ATi er bedre paa billedkvalitet (om det faktisk er det skal jeg ikke uttale meg om) Men selv syns jeg ATi har bedre loesninger for avspilling av film osv via TV... my two cents... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Nå kobler jeg opp tv'n via DVI så slikt er ikke ett problem. I dag har jeg Nvidia 5200 tror jeg det var. Ser jo at det kortet har en grei, meny for HDTV, men får ikke kjørt mere enn 720p enda tv'n skal klare 1080i så det plager meg litt da.. Men er ATI best på kvalitet så er de jo ikek så mye og lure på egentlig. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tror ikke jeg ville ha investert mye for å oppgradere fra 720p til 1080i, du vil sannsynligvis ikke se stor forskjell. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Men klarer ikke spille av 1080i og invisterer jeg i en HD-DVD spiller ettervert må jeg oppgradere da også.. Også er det jo litt å kunne få det beste tv'n støtter... Det er beintøffe krav da:( http://www.cyberlink.com/english/support/b...requirement.jsp Endret 1. februar 2007 av Itw Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Bruker xbox 360 med hddvd addon på projektor som støtter 720p og 1080i, lerettet er på 96", jeg ser ikke forskjell på 720p og 1080i på hddvd. Ettersom tv'en uansett ikke støtter 1080p ville ikke jeg ha investert mye for å oppgradere fra 720p til 1080i.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå