John-Abruzzi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) hvordan skal jeg trener for og se mer ut som arnoldk, franco, lou og gjengen. bodybuildere i dag er så "ufine", iforhold til arnold og co Endret 1. februar 2007 av daffylaffy Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ta bol... (fjortentegn) Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Plastikk operasjon for å få ansiktet...Resten må du trene sjæl Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Fælt så mange seriøse svar det var her da. Visst du har riktig kroppstype, perfekte gener og trener helt etter boka, skal det fortsatt mye til for å se sånn ut. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Arnold og de brukte mindre bol enn Ronnie Coleman og de andre bb i dag, noe som gjorde at de ikke ble like gigantiske. Og Arnold har en helt annen kroppsbyggning enn Ronnie. Endret 1. februar 2007 av DNA Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 men lou og franco ser jo "arnold aktig" ut de også med tanke på musklene...viss dere skjønner, sikkert som dna sier med mindre bol Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dagens byggere bruker Veksthormoner, insulin ++ Det gjorde ikke Old-school gutta. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dagens byggere bruker Veksthormoner, insulin ++ Det gjorde ikke Old-school gutta. 7849568[/snapback] I tillegg spiser de MYE mer. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Punkt 1 : Du trenger ikke engang å begynne å tenke på å trene riktig før du er helt sikker på at du spiser riktig. Begynn med å skaffe deg riktig kosthold. Punkt 2 : For å bygge muskler må du utfordre musklene, litt forskjellige teorier om hva som bygger best, men, variasjon er meget viktig. IKKE lås deg fast i en fast treningsmetode. Bytt/roter/veksle, gjerne 2-3 ggr. pr år. Reps, vel, "normalen" for kroppsbyggning ligger mellom 6-12 repetisjoner. Men, en del kroppsbyggere varierer mellom alt fra 1 til 12-15 (jeg tviler litt på at de går høyere, uten at jeg har sjekket det ut 100%) du kan trene deg rimelig stor, men ikke arnold stor uten "hjelp" hvis du seriøst ønsker å bli så stor, så må du skaffe deg god innsikt på trening/mat og div andre "hjelpemidler" i tillegg må du regne med MANGE år med strikt treningsregime for å greie dette. Lykke til.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dagens byggere bruker Veksthormoner, insulin ++ Det gjorde ikke Old-school gutta. 7849568[/snapback] Insulin? Vennligst forklar hva dette har med dette å gjøre, da jeg lider av Diabetes Type 1. Og derfor er Insulin avhengig! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Punkt 1 : Du trenger ikke engang å begynne å tenke på å trene riktig før du er helt sikker på at du spiser riktig. 7850359[/snapback] Hvorfor mener du dette? Jeg mener at riktig og trene intensivt er like viktig som å spise riktig for å bygge muskler Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Men, en del kroppsbyggere varierer mellom alt fra 1 til 12-15 (jeg tviler litt på at de går høyere, uten at jeg har sjekket det ut 100%) 7850359[/snapback] Om jeg ikke husker feil var det en eller annen (Arnold kanskje?) som var helt oppe i 25-30 reps på bicepsøvelser enkelte ganger. Punkt 1 : Du trenger ikke engang å begynne å tenke på å trene riktig før du er helt sikker på at du spiser riktig. 7850359[/snapback] Hvorfor mener du dette? Jeg mener at riktig og trene intensivt er like viktig som å spise riktig for å bygge muskler 7850464[/snapback] Trener du riktig og spiser feil så vil du aldri vokse. Spiser du riktig men trener feil (eller trener ikke) så vil du hvertfall være sunn. Det optimale er å trene riktig og å spise riktig, men jeg ville heller ha spist godt og trent dårlig. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dagens byggere bruker Veksthormoner, insulin ++ Det gjorde ikke Old-school gutta. 7849568[/snapback] Insulin? Vennligst forklar hva dette har med dette å gjøre, da jeg lider av Diabetes Type 1. Og derfor er Insulin avhengig! 7850366[/snapback] Enkelt for klart blir Insulin blir tatt for at kroppen skal kunne ta opp mest mulig av maten. Det er for å mest mulig glukose til musklene. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 leste på en nettside om steroider, der stod det at når en slutter med stoffet går musklene og kroppen til bake slik den var før, er dette sannt eller? viss musklene blir større kan dem vel ikke bare forsvinne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er ikke verre enn å kjøpe den nyeste utgaven av boken til Arnold. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 leste på en nettside om steroider, der stod det at når en slutter med stoffet går musklene og kroppen til bake slik den var før, er dette sannt eller?viss musklene blir større kan dem vel ikke bare forsvinne? 7851711[/snapback] Dette er tull. Musklene blir vanskeligere og opprettholde etter endt kur grunnet fallet i testosteron siden du har hatt kunstig høyt nivå siden du har tilført det. Å når du slutter er enda egenproduksjonen lammet en stund. Er også andre faktorer som spiller inn, men dette er den viktigste. Muskler kan ikke forsvinne, de må forbrennes. Å ja det er "ekte" muskler du bygger. Men de fleste mister som regel mye motivasjon når trøkken går ut av kroppen, dermed slutter de og trene. Å da forsvinner det de hadde av fremgang ganske fort. Skal du noen gang tenke på steroider må du være ekstremt seriøs, og gjøre dette i samråd med lege. Mye fake varer der ute som kan skade deg for livet. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 leste på en nettside om steroider, der stod det at når en slutter med stoffet går musklene og kroppen til bake slik den var før, er dette sannt eller?viss musklene blir større kan dem vel ikke bare forsvinne? 7851711[/snapback] De forsvinner ikke, effekter av steroider sitter i mye lenger en tidligere trodd. Du øker antall muskelfibrer og selv om tverrsnittet på fibrene går noe tilbake vil du forsatt ha flere fibre en da du startet. Det er pga nye studier som de vurderer å utvide straffen for doping dømte. Don't do drugs!! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 wh1te : er det denne du mener? http://www.play.com/Books/Books/4-/487489/...ng/Product.html Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 wh1te : er det denne du mener? http://www.play.com/Books/Books/4-/487489/...ng/Product.html 7851833[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Don't do drugs!! 7851818[/snapback] Så enig, så enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå