Jack_Daniels Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 I denne tråden kan dere dele det du regner som den beste følelse. For et eksempel den beste følelsen jeg har hatt: Døtrøtt, nydusjet, nye sengeklær,naken, nettop hatt orgasme og med kjærsten i armkroken. det er faen meg en deilig følelse! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Følelsen av litt saftig særskriving. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det beste følelsen er når du åpner en splitter ny wunder-baum Eller drar rundt med moppa Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Det beste følelsen er når du åpner en splitter ny wunder-baum Eller drar rundt med moppa 7847753[/snapback] den er jeg enig i! Lenke til kommentar
hds Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Klemte ut en gedingen kvise på ballana idag, mildt sagt deilig :!: :!: . Kviser generelt er deilig å få klemt ut. Kjenne huden sprekker og det tyter ut gugge! DIGG. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sprekke vannblemmer. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 finnest ikke noe bedre en at ringerklokken vekker noen alt for tidlig san at en står opp kler på seg og går ned dautrøtt for så å se på klokken på kjøkkenet og bare tenke Yes ! da kan jeg gå å legge meg igjen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Døtrøtt, nydusjet, nye sengeklær,naken, nettop hatt orgasme og med kjærsten i armkroken. det er faen meg en deilig følelse! 7847683[/snapback] Det har du faen meg rett i. Lol Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Døtrøtt, nydusjet, nye sengeklær,naken, nettop hatt orgasme og med kjærsten i armkroken. det er faen meg en deilig følelse! 7847683[/snapback] Det har du faen meg rett i. Lol 7848030[/snapback] Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sliten etter en hard treningsøkt nydusjet, spise god mat for så å legge seg på sofaen å drikke brus og spise godteri er digg For meg skjer dette omtrent hver fredag... Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sliten etter en hard treningsøkt nydusjet, spise god mat for så å legge seg på sofaen å drikke brus og spise godteri er digg For meg skjer dette omtrent hver fredag... 7848266[/snapback] Ja det er herlig å bare ligge på sofaen å se på en god film mens man eter masse godt godis etter du har dusja Ellers har vi jo gode gamle klassiske emsagro (les baklengs) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Å være trøtt, nydusjet og med helt nytt sengetøy. Det er en herlig følelse å ligge der og bare nyte seg i søvn. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 -Sette på god musikk, og legge seg ned i sengen og sovne. -Oppdage at man har tatt et meget godt bilde. -De minuttene rett før man sovner. Da man begynner å drømme, men likevel er bevisst. -Å få noen til å le -Et smil fra jenten du er forelsket i. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Å få kommet seg på do når man må skikkelig! Seriøst den beste følelsen i verden når man får satt seg på potta. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette, og diverse andre ting som ikke egner seg å vrenge ut her med det første. Negotiation: Ja, den er med og støtter! Det er skikkelig digg! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 nye sengeklær,naken 7847683[/snapback] Ew, da blir sengeklærne skitten igjen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Telletråd uten noe emne å diskutere. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg