Howard Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Erstatteren til dagens Centrino "Santa Rosa" vil i stor grad bygge på forgjengeren. Les mer Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 "Dagens Santa Rosa"? Nå synes jeg ikke at det er så fryktelig mange bærbare med "Santa Rosa" plattformen ute. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Flere bærbare med HDMI ser jeg frem til. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Så vidt jeg vet er ikke Santa rosa lansert ennå. Dlir vel dermet litt feil å kalle den dagens platform. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 "Dagens Santa Rosa"? Nå synes jeg ikke at det er så fryktelig mange bærbare med "Santa Rosa" plattformen ute. 7848559[/snapback] stusset over det jeg og. Mener å ha lest at Santa Rosa skulle lanseres til våren en gang og gi betydelig ytelsesøktning for Core 2 Duo-prosessorer, så synes det var rart at jeg som følger med på hw.no hver dag ikke hadde fått med meg om det hadde kommet ut Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 oppgraderes i 2008? Er ikke det ganske lenge til, og alle har glemt denne artikkelen til da? Lenke til kommentar
unready Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Iflg den informasjon jeg sitter på så komme Dell (og sikkert andre leverandører av laptop'er) med "Santa Rosa" chipsettet på sine laptop'er i mars/april 2007. Santa Rosa er vel også omdøpt til "Centrino Pro" i markedsøyemed hvis jeg ikke husker helt feil. Så her må artikkelskriveren ha tatt grundig feil. Nytt med Santa Rosa er dynamisk frontside bus opp til 800mhz (dynamisk for strømsparing). I tillegg er det også snakk om å få med 802.11n trådløs standarden også, men denne er og bli uformalisert inntil videre.. Kom jo ny draft/"utkast" til endelig versjon i januar 2007. Lenke til kommentar
unready Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kan også tenke meg at han som skriver denne artikkelen har skumlest denne: http://www.channelregister.co.uk/2006/10/1...ntrino_roadmap/ Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvordan er mulighetene for å få en "Santa Rose" (e.l.) på en ikke-bærbar maskin? Selges "mobile" prosessorer i butikker? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Santa Rosa er ett brikkesett for bærbare, ser ikke for meg at det vil bli å få til stasjonære (ser ikke noen direkte fordeler med å lage en stasjonær med Santa Rosa-brikkesett heller, annet enn muligens noe lavere effektforbruk). Bærbare prosessorer selges løst hos databutikkene ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå