tacomodo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Klarer ikke bestemme meg, kanskje noen kan anbefale et kort for meg. Kriterier: -Stille (!) -Raskt og *stabilt* - har ikke lyst til å måtte oppgradere bios out-of-the-box og herje med skumle ting -Nettverkskort -Gjerne noe fancygreier som LEDs, reset knapp, osv ala Asus Striker Extreme -Skal ikke bruke SLI -Skal ikke overklokke, men muuuuligens prøve om det faller meg inn en dag -Kommer neppe til å oppgradere noen gang, men heller kjøpe nytt senere, så hva den støtter av kommende dilldall er ikke så viktig -Klok, ryddig layout på selve kortet er bra så ikke kabler ligger over kjøleribber eller prosessor f.eks Jeg har kanskje ikke verdens heftigste krav, men jeg liker å vite at jeg har et råskinn av et hovedkort som gjør det bra i tester o.l. tongue.gif Hadde tenkt å bruke det sammen med denne handlevognen: Handlevogn Kan noen være så snill å anbefale meg noe? Endret 1. februar 2007 av tacomodo Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Tror valget til slutt har falt på GIGABYTE GA-965P-DQ6 rev 2.0 Virker som alt skal være smooth med det hovedkortet foruten noe greier om man skal kjøre raid. Kan noen se over handlelisten og kanskje komme med en kommentar? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tror valget til slutt har falt på GIGABYTE GA-965P-DQ6 rev 2.0 Virker som alt skal være smooth med det hovedkortet foruten noe greier om man skal kjøre raid. Kan noen se over handlelisten og kanskje komme med en kommentar? 7850937[/snapback] ville heller gått for pc6400(800mhz) ram når du først er i det.. koster jo kun 3-400kr mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå