Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp med Outlook Express og Adobe Flash Player.

Anbefalte innlegg

Hei!

Ikke noe mobbing her nå! ;)

1) Hvilket program må jeg ha for å kunne åpne pps filer som sendes med e-post? Virker som jeg mangler noe i Outlook Express siden det er flere ganger jeg ikke kan åpne flere "humor-epost".

2) Er veldig lei av å få opp beskjeden: Du har ikke Flash! Trykk her for å laste ned osv... Trykker på for å laste ned, så kommer jeg til siden "Adobe Flash Player Download Center Windows" og jeg trykker på "Install now" etter ett par sekunder får jeg beskjed om at "Version 9,0,28,0 installed successfully"

Blir ikke helt klok på dette... Har restarta PC`n flere ganger.

Håper noen kan hjelpe en stakkar som ikke har all verdens peil... :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

1)  Hvilket program må jeg ha for å kunne åpne pps filer som sendes med e-post? Virker som jeg mangler noe i Outlook Express siden det er flere ganger jeg ikke kan åpne flere "humor-epost".

2)  Er veldig lei av å få opp beskjeden: Du har ikke Flash! Trykk her for å laste ned osv... Trykker på for å laste ned, så kommer jeg til siden "Adobe Flash Player Download Center Windows" og jeg trykker på "Install now" etter ett par sekunder får jeg beskjed om at "Version 9,0,28,0 installed successfully"

Håper noen kan hjelpe en stakkar som ikke har all verdens peil...  :blush:

7847509[/snapback]

1. Powerpoint

2. Og hva er problemet her ? At Flash blir installert ? Skjønte ikke helt problemstillingen.

Lenke til kommentar
Hei!

1)  Hvilket program må jeg ha for å kunne åpne pps filer som sendes med e-post? Virker som jeg mangler noe i Outlook Express siden det er flere ganger jeg ikke kan åpne flere "humor-epost".

2)  Er veldig lei av å få opp beskjeden: Du har ikke Flash! Trykk her for å laste ned osv... Trykker på for å laste ned, så kommer jeg til siden "Adobe Flash Player Download Center Windows" og jeg trykker på "Install now" etter ett par sekunder får jeg beskjed om at "Version 9,0,28,0 installed successfully"

Håper noen kan hjelpe en stakkar som ikke har all verdens peil...  :blush:

7847509[/snapback]

1. Powerpoint

2. Og hva er problemet her ? At Flash blir installert ? Skjønte ikke helt problemstillingen.

7847597[/snapback]

Problemet er at jeg får opp dett hver gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...