Joachim_F Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 FlatOut baner seg vei til Xbox 360, og som vanlig tar det få hensyn til ting som har med trafikksikkerhet å gjøre. Les mer Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette er noe jeg tror x-box eiere kan glede seg til, spesielt om de ikke har hatt muligheten til å prøve flatout-spillene tidligere. Flatout 1 & 2 på PC er iallfall veldig underholdende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Flatout 2 er fantastisk morsomt i multiplayer på PC, men jeg vet ikke hvorvidt jeg synes spillene er verdt 599,- som 360-spill vanligvis koster. Nå ligger jo Flatout 2 på Steam til $19.99 eller hva det nå er, og det er jo en knallpris. Skal iallefall teste ut Ultimate Carnage, men et kjøp er avhengig av multiplayer-delen. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Joachim:ikke for å pirke, men hva har banekjøring med trafikksikkerhet å gjøre? blir som å si at GTR er en hån mot trafikksikkerhet. 360 eiere har noe å glede seg til ivertfall Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 GIEF Til PC! Elska FlatOut2, men syns det kunne vært lengre og mer baner samt biler osv. Men kjenner jeg spillutviklerne rett, så blir dette en pur' 360 release! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg