Lukas Arnaz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nå har komplett fått opp den første modellen i sin PC-bygger som inkluderer Vista. Men da kan du bare velge kabinetter inkl. PSU og det kraftigste av disse er på 460W. Blir ikke det for lite hvis du setter opp en gaming-pc med feks. E6600 og 8800GTX? Lenke til kommentar
Chandie Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Foreslår en høyere watt ja. Prøv en Hiper 580w evt. Skal finne en url hvor du kan måle hva du trenger^^ edit kommer http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp Prøv denne urlen. Kan du putte på det du vil og så se hva watt du trenger. Endret 1. februar 2007 av Chandie Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er det mulig å finne ut hva den leverer på 12 volt av ampere? det er det viktigeste Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp Prøv denne urlen. Kan du putte på det du vil og så se hva watt du trenger. 7847418[/snapback] Nice i følge denne så går det jo forsåvidt, men jeg er likevel litt skeptisk. Problemet er at foreløpig kan du ikke bygge en Vista-PC med mer enn 460W hos komplett. Dette vil jo sikkert løse seg de nermeste dagene, er bare at jeg er så hyper etter å få meg nytt utstyr Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Foreslår en høyere watt ja. Prøv en Hiper 580w evt. Skal finne en url hvor du kan måle hva du trenger^^ edit kommer http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp Prøv denne urlen. Kan du putte på det du vil og så se hva watt du trenger. 7847418[/snapback] har hiper en og den er og anbefale Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 har hiper en og den er og anbefale 7848727[/snapback] Ok, takk for tipset Men hva med støy? Er det mulig å få mer enn500W uten at det bråker? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 vis link, du lyver er 500 watt også. fy skam seg. hiper bråker iforhold noen, ikke meg. har selv. men mist500 er sånn lydløs greie. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Mist 500w... the sound of silence. Og den lever faktisk opp til det, også. En venn av meg har den, og jeg kan skrive under på at du ikke kan komme særlig mye nærmere en helt stille psu. Edit: Det var jo et utall skriveleif der... Jeg må begynne å skrive saktere. Endret 1. februar 2007 av Dauemannen Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 vis link, du lyver er 500 watt også. fy skam seg. hiper bråker iforhold noen, ikke meg. har selv. men mist500 er sånn lydløs greie. 7849832[/snapback] De har fixa oppsettet nå. Du kan velge PSU'er helt opp til 900W nå så da er det bare evt. støy som er problemet. Litt usikker på om de på 500W holder. Men stillheten deres frister.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mist 500w... the sound of silence. Og den lever faktisk opp til det, også. En venn av meg har den, og jeg kan skrive under på at du ikke kan komme særlig mye nærmere en helt stille psu. Edit: Det var jo et utall skriveleif der... Jeg må begynne å skrive saktere. 7849971[/snapback] ville heller da gått får mist 600w. hiper bråker litt .. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 500 W tror jeg holder i lange baner. Har selv hatt Hiper før og Mist er noe helt annet når det viftestøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå