christoffers Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vet det er en del tråder om dette her,,, men har ALDRI sett et ordentlig svar.! Hva er maksimal temperatur på en cpu! hva er bra? og hva er ca midt imellom? Lenke til kommentar
TheDuke Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg vet Intel har operert med maks temperatur på 70 grader. Det varierer mye mellom forskjellige prosessorer og kjøleløsninger. Min AMD ligger på ca 30 idle og ca 60 full load. Vet det er en del tråder om dette her,,, men har ALDRI sett et ordentlig svar.! Hva er maksimal temperatur på en cpu! hva er bra? og hva er ca midt imellom? 7847344[/snapback] Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er bare å google prosessoren din så får du svar! "prosessor navn" temperatures for eksempel. Her er en side for oversikt over AMD og litt eldre Intel; Temperaturer Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har en Pentium 4 3,2ghz (540J) Og den lå på 41-46c idle. Kjøpte så en Thermaltake bigTyphoon og da falt temperaturen til 28c på fullt, og til 35c på rundt halv guffe på viften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå