Chrynarx Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har lyst på spillet jibberish, hvordan kan jeg få tak i det? det er et skispill. En kompis av meg sitter å spiller det åpå skolen nå, så ble jeg keen på spille det selv. Noen plass jeg kan laste det ned? kan ikke laste det ned på skolen dessverre så jeg må legge den opp på its learning eller noe ( funker hotmail?) Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 www.jibberishgame.com Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Verden er ikke lett, når google er ett fremmedord Endret 1. februar 2007 av J@cob Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Finnes det noen guide el.? Fx over hvilke knapper man skal bruke. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Finnes det noen guide el.? Fx over hvilke knapper man skal bruke. 7848817[/snapback] Knappene for å ta triks står vel i options, gjør de ikke? Viss det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 How about, spørre kompisen din? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Tenkte på det jeg også. Hvorfor ikke spørre evt. kompis --- www.jibberishgame.com er vel siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå