Laka Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Erfarer noen problemer med Hotmail. Det har seg slik at når jeg skal logge meg inn, kommer jeg bare til siden "finner ikke server". Adressen i adresselinja er som følger: https://loginnet.passport.com/ppsecure/post.srf Dette har pågått en stund nå, har prøvd alt hotmail har foreslått + en del annet, men det ser ikke ut til å hjelpe. Noen forslag? Kan SMTP og eller POP3 portene være slått av? _________________ Mvh, LasseAndreK ________________________ Old men declears war, young men fight them - Herbert C. Hoover <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-12-01 20:57 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-12-02 15:16 ] Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hotmail bruker ikke SMTP og POP3, de bruker http, så det er vel ikke problemet. Du har vel sjekket av cookies er på? Det hjelper ofte å koble til på nytt eller vente noen timer hos meg. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Hotmail bruker vel SMTP og eller POP3, ikke HTTP? Cookies er på, det er skjekket. Det hjelper ingenting det du sier, det har som sagt, pågått en stund. Flere forslag? _________________ Mvh, LasseAndreK ________________________ Old men declears war, young men fight them - Herbert C. Hoover [ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-12-02 15:14 ] Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Kontrollere at du har typa inn riktig mailadresse Det funker fint hos meg!! Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Funker greit hos meg og. Prøv å signe en ny konto og logge deg inn på den? _________________ "There is never a genious without a teacher of madness" - Sokrates My HW Spec's [ Denne Melding var redigert av: Jakob på 2002-12-01 21:11 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Det er denn maskinen/internetttilgangen som det er noe galt med. Når jeg prøver på en annen linje/oppkobling fungerer det helt fint. Det har ingenting med kontoen min å gjøre. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hvis du har krysset av for "Check for server sertificate revocation" (eller no sånt) under Internet Options - Advanced, kan det ofte ta veldig lang tid å koble seg på hotmail og andre som bruker SSL. Dette er fikset i siste IE (IE6 SP1). Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Du er vel ikke på skolen/jobben??? minner veldig om en firewall som har sperra for portene for pop og smtp........ Prøv å skriv telnet pop.online.no 110 og se om du får svar eller om den bare får timed out Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 xcomii: Nei, den er ikke krysset av. laaknor: Sitter hjemme. Ingen firewall er aktivert. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Denne diskusjonen er flyttet til http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=71141&forum=61 Lenke til kommentar
kaka13 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 har problemer med hotmail jeg og, skal du sjekke mailen må du gå på hotmail.com... noen ganger kan jeg simpelten ikke bruke msn`en min... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Skjønner at jeg må gå inn på hotmail.com kom for å skjekke hotmail-kontoen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå