Gå til innhold

førerkort klasse b

gitarespen

Anbefalte innlegg

biltilsynet har problemer med data systemet sitt nå, jeg klartee oppkjørina mi i går, men di kunne ikke skrive ut noe midlertidleg førerbevis. lurte på om det går ann å kjøre med de papirene jeg fikk av senseor. der det står at jeg har bestått å slikt? kjedelig å ikke få kjøre når man har tatt lappen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg litt usikker på, men det er kjipt.

Jeg ville ringt de å sjekket.

Noe lignende skjedde med en venn av meg.

Hun sto på teorien for ca 10dager siden, men på tirsdag ringte de og da at det hadde skjedd en feil og at hun måtte ta den på nytt. Da hun kom sa de nei du kan ikke ta den nå alikavel du må vente 2 uker pga noe politigodkjennelse grier. Fordi de hadde gjort en feil (igjen)! Så fikk de de til å ringe til Politiet for å få fikse det, men det tok jo biltilsynet 15min å forstå. Så da hun skulle ta prøven og var på ett av de siste spm så krasja systemet. Så hun spurte om hun kunne ta en skriftlig, men det gikk ikke. Så hun ventet i 20min før hun spute igjen. Da det hadde gått 45min så hun at hun måtte nesten få snakke med moren sin som sto å ventet. Men de sa nei fordi du kan ikke snakke med noen når du tar prøven. Men til slutt fikk hun det. Så da måtte de til slutt bare dra og da skulle biltilsynet ha betaling!!

Men de betalte jo så klart ikke...

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

du kan ikke kjøre med lappen fra sensor. det fikk jeg beskjed om.

var noe datatrøbbel da jeg også hadde oppkjøring. bare trua med at hvis jeg ikke fikk lappen den dagen, så kom jeg til å ligge på gulvet der å grine resten av dagen...

Men damen bak skranka syntes sikkert så synd på meg at hun skrev ut et midlertidig førerbevis, og jeg måtte lova å komme innom dagen etter.

Jeg var da ikke inne i systemet, så hvis jeg hadde blitt stoppet, ville ikke politiet finne meg i systemet sitt. men hun hade skrevet at det var noe data problemer...

Så er jo ikke værre enn å spørre om det. å vente på å få lappen bare en ekstra unødvendig dag er veldig leit.

Lenke til kommentar
biltilsynet har problemer med data systemet sitt nå, jeg klartee oppkjørina mi i går, men di kunne ikke skrive ut noe midlertidleg førerbevis. lurte på om det går ann å kjøre med de papirene jeg fikk av senseor. der det står at jeg har bestått å slikt? kjedelig å ikke få kjøre når man har tatt lappen...

7847091[/snapback]

Dette var rart! Når datasystemet ikke virker skal stasjonen skrive ut ett midlertidig bevis til deg slik at du kan kjøre med en gang. Deretter må du tilbake på trafikkstasjonen og få det ordentlige papiret når systemet virker igjen. Det midlertidige beviset skrives for hånd. Jeg har selv hatt to elever som besto oppkjøring i dag, datasystemet er fremdeles nede. Begge fikk midlertidig bevis og kjører som bare det i dette øyeblikk. Så ring til stasjonen din og krev ett bevis! Si at dette skrives ut flere andre steder f.eks i rogaland. Så kan de jo ringe å sjekke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...