streeter Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei, jeg har satt opp en router som deler internett og en printer. Routeren står på 24/7, men ikke skriveren, grunn, den brukes sjelden og bruker sikkert en masse strøm? Siden jeg er tilhenger av at ting går av seg selv, lurer jeg på om det finnes software ( et kort e.l.) som kan skru av å på skriveren når det venter en utskriftsjobb, eller at man ihvertfall kan gjøre det manuelt fra hver enkelt maskin? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 De fleste skrivere har jo ganske bra sove-modus da. Min Brother 1440 bruker ihvertfall ~null strøm når den ikke er i bruk. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Min Canon s630 skrur seg av etter eks antall minutter jeg stiller inn i windows (blir lagret på skriveren slik det funker uten windows er på) Den skrur seg på når jeg skal skrive ut og Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Tittet på skriveren min (HP) og den er merket til 0,4A/12W og det er jo ikke all verden heller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå