lehaug Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Er det noen som har en tv-rip, eller fullkvalitets video av denne reklamen med den blåe dukkemannen som mye heller vil ha båt, enn å pusse opp det nye huset? Ler like godt hver gang jeg ser den. //lehaug Endret 1. februar 2007 av lehaug Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 "Næh, det er fint nok som det er" Morsom reklame det der Lenke til kommentar
lehaug Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Evt. Noen som kanskje har lyden av den? Trenger bare lyden egentlig.. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 "Men hva med"--"RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!" HAHAH!! Elsker den reklamen! Noen må få lagt den ut på Youtube ell no sånt! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Eg trur eg må ha vore i dårleg humør første gangen eg såg den reklamen, for kvar gong eg ser han, tenkjer eg på noko dumt... Men, for all del, han er jo morosam! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Denne reklamen er fantastisk, bra det finnes ein del gode reklamar på TV. ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! Nå skal jeg kjøpe båt. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Einig, denne reklamen eg gøy. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Haha, ja han dokken virker bare så sinnsykd dum i hodet Kanonreklame! Men jeg må gå.. ARRRRRRRRRRRRRRRRRR NÅ SKAL JEG KJØPE BÅT! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hater den reklamen. Idiotisk, meningsløs... og gir meg ingenting. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Båt, Båt, Båtbåtbåtbåtbåtbåtbåtbåt Genial reklamefilm. må da være noen som har den på en filmsnutt, eller et lydklipp elns Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 den filmen er serriøst genial ja, venter egentlig på å finne den på nettet, men har ikke funnet den ennå Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg elsker den reklamen. båt båt, båtbåtbåtbåtbåtbåtbåt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvilken reklamer snakker vi om? *Vil også se' Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvilken reklamer snakker vi om?*Vil også se' 7872030[/snapback] Du vil finne det ut med ein gang du ser den, er ikkje til å ta feil av. Ein blå muppet (dokke) som roper båt båt båt båt. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Huff, årets mest irriterende reklame so far Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 http://www.byggmakker.no/no/Om_Byggmakker/...lmer/Pusse_opp/ Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Genial reklame! Den oppussinga, den kan du bare glemme. Nå skal jeg kjøpe meg båt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Den raklamen er fet da Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 noen som kan greie å få de geniale setningene på en mp3 film. eller nevne et program jeg kan bruke for å få det til? Lenke til kommentar
lehaug Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 http://www.byggmakker.no/no/Om_Byggmakker/...lmer/Pusse_opp/ 7874280[/snapback] GENIALT! Takker så meget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå