Propofol Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Ikke steng denne tråden med det samme. Tester et varselsystem på mobiltelefon og det innebærer 2-3 poster med tekst. Endret 1. februar 2007 av eilertsen Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) grett jeg tester med deg eller ødelegger det noe? Testtesttesttest Endret 1. februar 2007 av Zozzy Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Lorem ipsum 1Lorem ipsum 2Lorem ipsum 3Lorem ipsum 4Lorem ipsum 5Lorem ipsum Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hvorfor prøver du og få til det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 This page will describe the physical and logical requirements for an Internet connection. The Internet is the largest data network on earth. The Internet consists of many large and small networks that are interconnected. Individual computers are the sources and destinations of information through the Internet. Connection to the Internet can be broken down into the physical connection, the logical connection, and applications. A physical connection is made by connecting an adapter card, such as a modem or a NIC, from a PC to a network. The physical connection is used to transfer signals between PCs within the local-area network (LAN) and to remote devices on the Internet. The logical connection uses standards called protocols. A protocol is a formal description of a set of rules and conventions that govern how devices on a network communicate. Connections to the Internet may use multiple protocols. The Transmission Control Protocol/Internet Protocol (TCP/IP) suite is the primary set of protocols used on the Internet. The TCP/IP suite works together to transmit and receive data, or information. The last part of the connection are the applications, or software programs, that interpret and display data in an understandable form. Applications work with protocols to send and receive data across the Internet. A Web browser displays HTML as a Web page. Examples of Web browsers include Internet Explorer and Netscape. File Transfer Protocol (FTP) is used to download files and programs from the Internet. Web browsers also use proprietary plug-in applications to display special data types such as movies or flash animations. This is an introductory view of the Internet, and it may seem to be a simplistic process. As the topic is explored in greater depth, students will learn that data transmission across the Internet is a complicated task. . Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Pølse i brød Er ikke fjorten tegn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 *pip pip* *3 kroner trekt* Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Spiste du skiven min i går? Hvis det var deg skal du få smake MIN mat! En knyttneve! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette var bare tull, like mye tull som flodhesten fra lippalikken! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Da har jeg fikset meg gratis varslingssystem på mobiltelefonen for tråder her på diskusjon.no. Tjenesen var ikke akkurat selektiv, noe som resulterte i 96 nye meldinger på telefonen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 du kan ivvertfall late som du er populær da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tjenesen var ikke akkurat selektiv, noe som resulterte i 96 nye meldinger på telefonen. 7847718[/snapback] Da tror jeg du kommer til å bli lei av SO etterhvert Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Skriver vi mere nå må vi sikkert dele på regningen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Skriver vi mere nå må vi sikkert dele på regningen 7847769[/snapback] 0kr : 15personer = 0kr. hmm *sjekke lommeboka* Jeg har akkurat råd =) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Skriver vi mere nå må vi sikkert dele på regningen 7847769[/snapback] 0kr : 15personer = 0kr. hmm *sjekke lommeboka* Jeg har akkurat råd =) 7847812[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Forbanna e-post drit varslings-helvette diskusjon.no sitter på. Bare steng denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg