Buxa Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Jeg har fått tilbud på en fabrikklaget kasse fra Arizona Eagle. I den sitter det 2x12" elementer fra, selvfølgelig, Arizona Eagle. Jeg synes de spiller veldig greit etter det jeg har hørt av dem i dag når jeg har prøvd kassa i egen bil. Jeg har koblet den opp på min 1000W forsterker, i tillegg til kassen følger det med forsterker fra Kicker (vet ikke helt hvor mange W og kanaler) Alt dette skal jeg få for tusenlappen. - Å nei; den er ikke stjålet, papirer og alt følger med fra forrige eier som er en kamerat av meg Jeg synes dette er en vanvittig lav pris, da jeg føler bare Kicker-forsterkeren er verdt en del lapper til! Spørsmålet mitt er om noen har noen erfaring med Arizona Eagle angående kvalitet? Endret 1. februar 2007 av Buxa Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har 2x12 i en stor portet kasse selv, lyder overraskende bra med ok forsterker.. Har hatt mine i rundt 4 år tror jeg.. Good shit. Men skal selge dem så fort jeg finner noen som vil ha dem .. Tok jo absolutt hele bagasjerommet i Golf 3, Saxo, og over hattehylla på Sierra coupe Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har 2x12 i en stor portet kasse selv, lyder overraskende bra med ok forsterker.. Har hatt mine i rundt 4 år tror jeg.. Good shit. Men skal selge dem så fort jeg finner noen som vil ha dem .. Tok jo absolutt hele bagasjerommet i Golf 3, Saxo, og over hattehylla på Sierra coupe 7847513[/snapback] Merker de tar stor plass ja. Jeg har en Audi 80 B4, følte at den gamle kassa mi på 2x8" dynaBel tok stor plass, men den er jo knøttliten i forhold... Tror jeg må kjøpe skiboks Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) IKKE KJØP ARIZONA EAGLE!! etter 1 måned så er det hverken lyd i forsterkern eller subben! har gjort det samme dumme kjøpe selv ,angrer som en hund . ALDRI KJØP DET!! kjøp heller bare kicker forsteren;) Endret 1. februar 2007 av jorn89 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) du kan jo kjøpe alt for 1000kr å selge subbene videre for 1000kr? Jeg tviler på alle produsenter av bilstereo produkter som ikke har egen side, finnes ingen andre plasser å finne ut om saker og ting da. For 1000kr får du en sub som er bedre Endret 1. februar 2007 av Defus Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har samme kassa med 2*12" Arizona Eagle i. Har stått i bilen i et par år nå, dunker som bare d! Har den i en Honda Civic så jeg har ikke plass til så mye annet bak der! Med meg så rister passasjer sete når jeg spiller musikk. Speilet inni bilen dirrer som bare det , ikke lett å se i det speilet når jeg dunker i vei. Er ganske fornøyd med lyden som kommer ut jeg. Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Kassen er 1,5 år gammel og har enda ikke tatt kvelden, så det er litt motsigende i forhold til det dere sier, men takk for innspill. Jeg er nå jævla fornøyd med lyden(kan kanskje ha noe å gjøre med at den siste kassa jeg hadde var på 2x8" ), å hvis den har holdt i over ett år nå så holder den vel ett år eller to til vil jeg tro... Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Holder nok fint .. Er alltid noen som er misfornøyd .. Men det er mye dunk for penga, og spiller ganske fint med riktig forsterker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå