Gå til innhold

Gametrailers.com - TOP 10 Countdown 2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Aiaiai! :dribble: Så mange spill jeg gleder meg noe sykt til.

Metroid, Bioshock og MGS er jeg ikke noe interessert i, men de andre klarer jeg nesten ikke å vente på. Spesielt Assasins Creed! Forza 2 også. (:

Lenke til kommentar

Ser ut som at 2007 blir det beste spillåret i mitt 24 år lange liv. Forza Motorsport 2, Mass Effect, Halo 3, Grand Theft Auto IV, Bioshock, osv. Hadde også vært kult om Resident Evil 5 og Alan Wake kom i år, men jeg holder ikke pusten.

Hilsen lykkelig 360-eier.

Lenke til kommentar

Helt enig, 2007 har potensiale til å bli ett av tidenes spillår, med stortittel på stortittel. Det jeg gleder meg mest til, er nok Age of Conan, dersom det ikke blr forsinket. BioShock, Alan Wake, MSG4 Halo 3, Metroid Prime 3, GTA 4 osv. blir nok også fantastiske perler :)

Her er nok å ta av til alle 3 konsoller, pluss pc, for å si det slikt :D

Lenke til kommentar
2007 blir et dyrt år for min del. Skal investere i en HD klar TV, X360 (endelig bestemt meg), masse spill til nevnte konsoll og masse spill til Wii.

Noen som har en kr til en stakkars fattig mann?

7848558[/snapback]

Kan komme til meg og ta med deg panteflaskene mine :p

Eller tror jeg trenger de selv :yes:

Endret av disabled
Lenke til kommentar

Hehe, 2006 var et helt sinnsykt bra spillår, med Xbox 360 som fikk masse knalltitler, lansering av Wii og Zelda, og jeg fikk spille Wii mange måneder før den kom ut. :p

Så det skal mye til for at 2007 overgår, men jeg tror det er helt mulig. Jeg gleder meg aller mest til Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3: Corruption, Super Smash Bros. Brawl, Assassins Creed, Call of Duty 4, Halo 3...

Nei, må stoppe her. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Ser ut som om det er mye herlig i vente for fans av enhver platform, så vi kan jo alltids håpe folk blir for opptatt med å spille gode spill, og da ikke lenger har tid til å fly rundt og slenge dritt om de andre platformene på ymse forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...