Mr.SS Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvordan er det når du handler fra unisport.dk, og kjøper over tollgrensen på 200, blir det ekstra moms på vei inn i landet her da? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 nå har jeg stort problem! skal te ullevi neste uke, og jeg trenger Chile drakta fort som mulig, har sjekket nesten overalt på net, tom ebay.. men kan ikke se de har chile 2007 drakta. kan dere please hjelpe meg å finne den? helst i hvit... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 fotballverden.no har kanskje Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 ikke dagens chile drakt, det er fra 1962 eller noe sånt Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan er det å bestille fra unisport? har tenkt på Real Betis trøye med nummer og navn. Blir 349kr, hvordan er frakta osv? Eller selger noen andre shopper billig Real Betis trøye, syns denne er vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Bestilte fra de for litt siden. Veldig kurant webshop, du får den prisen du ser I NOK og frakten som blir oppgitt i webshopen. Varierer vel rundt 50-100 (?). Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 www.unisport.dk selger billige drakter. Har kjøpt der et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå