Gå til innhold

Neste spill til Wii DU skal anskaffe?


Lomaxz

Anbefalte innlegg

Multiplayer er hjerneløs moro. Kontrollene gjør ingenting for eller imot spillet, så lenge man bruker A-knappen til å slå det meste av tiden. Morsomt spill for alle Gauntletfans.

7980985[/snapback]

 

Trenger alle nunchuck i 4-player? Ordna meg nettopp fire remotes men har bare to nunchucks. Tror jeg kjøper dette i dag i så fall, mitt bokollektiv hungrer etter 4 player.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger alle nunchuck i 4-player? Ordna meg nettopp fire remotes men har bare to nunchucks. Tror jeg kjøper dette i dag i så fall, mitt bokollektiv hungrer etter 4 player.

7982543[/snapback]

 

Redd for det, gitt. Nunchuken brukes blant annet til å gå, hoppe, rulle, dukke, samt en del andre funksjoner. Det koster å være kar!

Lenke til kommentar
Godt du slapp å oppleve den store spilltørken i N64 dagene. Det var litt andre tider det gitt. Vi som var med på den er nok ikke like bortskjemte.

7986171[/snapback]

 

Kan ikkje si at GC var noe å hoppe i taket for, det var elendig det. Men ja, back in the days med N64 var hardt til tider det også :wee:

Lenke til kommentar

.....og DER fikk jeg Rayman Raving Rabbids uåpnet i forsegling for 300 kroner på QXL. Venter nå på Wii Play fra Zailor, men leveringstiden var pinadø 1-3 uker. Utsolgt overalt den pakken der.

 

Angående Rayman: Trenger man 4 nunchuks i tillegg til Wiimotes på multiplayer der? Eller holder det med Wiimotes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...