apobase Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei. Jeg er i ferd med å skaffe meg en Sony Ericsson M600i, som bruker Memorystick Micro (M2). Jeg antar at det går greit å bruke Sonys M2-minnebrikke, men jeg ser at Sandisk har kommet med en M2-minnebrikke med 2GB (i motsetning til Sony som, så vidt jeg har fått med meg, bare har 1GB). Er det noen som har erfaring med bruk av Sandisk M2-brikke i SE-telefoner? Går det greit å bruke disse, eller bør man holde seg til Sonys minnebrikker? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg hadde ikke hatt betenkeligheter med bruk av sandisk..de har jo sikkert laget det for at det skal brukes bla i SE telefoner.. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sandisk sine er kjent for å være raskere på overføringshastighet (og litt dyrere) enn Sony. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 de holder seg vel til standarden som sony selv har laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå