Mafo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 På mandag halverte NetCom kontantprisene, og i dag innførte operatøren gratis SMS i Trådløs Familie-avtalen. Les mer Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Wohoo! Og vips så blir mobilregningen min halvert igjen! Yeay sier jeg bare. for et godt tiltak! Netcom er sikra meg som kunde så lenge det er så bra ja. Telenor har jo fortsatt ikke skjønt poenget. Der må man jo fortsatt betale oppstartsavgift innad i gruppa. Da er det jo ikke gratis å ringe. Dustete Telenor sier jeg bare. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er gratis å ringe innad i familien, JO. Eneste savnet er gratis SMS innad i familien og, men ettersom jeg stort sett ringer gir jeg egentlig blanke i akkurat det... Lenke til kommentar
Rubberpiggy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Det er gratis å ringe innad i familien, JO. Eneste savnet er gratis SMS innad i familien og, men ettersom jeg stort sett ringer gir jeg egentlig blanke i akkurat det... 7847048[/snapback] Har du egentlig lest saken denne tråden handler om? Nå er det jo gratis å sende SMS innad i familien, så du trenger ikke savne det Edit: Ser nå at du sikkert mener Telenor sin løsning, glem det! Endret 1. februar 2007 av Rubberpiggy Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er gratis å ringe innad i familien, JO. Eneste savnet er gratis SMS innad i familien og, men ettersom jeg stort sett ringer gir jeg egentlig blanke i akkurat det... 7847048[/snapback] Altså ingen oppstartsavgift? Dersom man må betale oppstartsavgift kan man overhodet ikke kalle det gratis. Jeg vil dog tro at det ikke er slik avgift, siden Telenor reklamerer f. eks. på TV at "Tina", familiens datter, kan ringe hjem med tomt kort når bussen har kjørt ... Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Edit: Ser nå at de har gjort det gratis. Men det var ikke det, de måtte selvsagt herme etter Netcom. Endret 1. februar 2007 av Armitage2 Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er jo på tide.. Men jeg kan ikke sende SMS til min familie.. Dog, det kan ha noe med at kortet mitt er tomt, men jeg kan jo ringe alikevel?! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jøss! Dette er et bra tilbud. De satser nok på at du sender flere meldinger til venner og andre enn til familien. Eller ikke? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Supert NetCom! De satser nok på at du sender flere meldinger til venner og andre enn til familien. Eller ikke? 7847595[/snapback] Hehe.. Mulig det Endret 1. februar 2007 av Glenn Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Genialt tilbud, ihvertfall for oss som har familie. De som har venner og er under 25 år appellerer dessverre ikke dette tilbudet til. Får bare håpe at de vil myke opp reglene sine slik at det blir mulig for 18 åringer å få dette også. Kanskje solidaransvar ville vært en ide? Eller at hver hefter bare for sin egen regning? Mulighetene er mange, det samme er spørsmålene. Uansett er det nok bare tiden som vil hvise hva ma nvil med dette tilbudet. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Pokker, vi fikk da akkurat Telenors FriFamilie Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Håper Tele2 følger opp snart og gjør det samme. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) SilviaB: Håper Tele2 følger opp snart og gjør det samme. Håper det jeg og, fordi vår familie har Tele 2. Hadde det kommet for oss Tele 2 brukere, da hadde det vært kjekt for oss og! Endret 6. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
missbelle Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 SilviaB: Håper Tele2 følger opp snart og gjør det samme. Håper det jeg og, fordi vår familie har Tele 2. Hadde det kommet for oss Tele 2 brukere, da hadde det vært kjekt for oss og! 7885190[/snapback] Fra 15 mars =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg