blikkbert Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Jeg har et Cooler Master Wave Master. En har lyst til å lage ny front på den. Er det noen som har noen ider på åssen det kan se ut. Legger ut et bilde senere idag på åssen det ser ut nå. (nå er det ingenting foran, bare to 80vifter nederst og et DVD rom) Jeg er åpent for alt. Ingenting er umulig. Takker for forslag Endret 1. februar 2007 av Albert89 Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Her bilde på åssen det ser ut nå. Har laget en ide i SketchUp. Er ikke helt ferdig enda, men legger det ut i kveld. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Her er den første iden. Første kan jeg har brukt programmet Noen innblikk Endret 2. februar 2007 av Albert89 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 hva med å montere en større vifte i fronten da? evt LCD-skjerm, har sånne "små" på microplex. og "stealthe" cd-romen, med likt materiale som du bruker ellers til fronten? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Syntes fronten ble en smule kjedelig, Du burde ha noe mere på den, større vifter® kansje, eller et stort display mitd på, og en fin powerknapp. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg er helt enig at fronten er kjedelig. skal prøve å finne på noe annet. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Glemte power knappen Endret 3. februar 2007 av Albert89 Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 noen meninger... Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Hva med denne. Hva burde jeg velge? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ossen har du tenkt til å lage fronten da? ut av tre eller metall? Ossen skal du feste fronten? Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg jobber som blikkenslager så det blir ikke noe problem. Jeg lager fronten av alu og den skal festes med popnagler tror jeg. Endret 3. februar 2007 av Albert89 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kommer med eit forslag her til deg... Det er ikkje noko vits med dei håla som du har under der som vifta skal vere, kva med å sette bryterren der heller? Og kva med noko lys der vifta skal vere? Her er bilde: Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Kommer med eit forslag her til deg... Det er ikkje noko vits med dei håla som du har under der som vifta skal vere, kva med å sette bryterren der heller? Og kva med noko lys der vifta skal vere? Her er bilde: 7914037[/snapback] takk for forslaget. Jeg har alt laget noe enkelt. Jeg skal eller lage et helt nytt kabinett av alu om en stund. kommer kanskje til å se sånn ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå