arnir Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Kan tilkoble 3 vifter på hk'et mitt, men skulle gjerne ha flere. Har hørt om slike adaptere som man kobler til PSU'n, hvordan ser de ut? Hvor mange vifter kan man koble til en PSU? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Er nok slike du tenker på.. vet ikke hvor mange de er begrenset opp til, men jeg har tre stk slike koplet etter hverandre, kan sikkert ta flere.. send microplex en mail og spør, får sikkert svar i kveld, kjenner jeg de rett Mvh Goebbels Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Du kan ha flere kobla etter hverandre, ja. Men hvor mange det er lurt å koble på en og samme ledning fra PSU - det vet jeg ikke. Tviler på at de fleste har så mange vifter at det skulle være noe problem? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Tror ikke det blir usunt før samlet effekt er høyere enn det PSU kan levere. Ved kun å legge til vifter vil det nok ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hva med å kjøpe en sånn? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 med mindre du skal ha 120mm Delta-vifter så tror jeg du kan presse kabinettet temmelig fullt! :smile: Men vær forsiktig med å kople for mange vifter rett på HK. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 jeg har nå 4 kabvifter på de rev jeg bare av den hvite greia på tuppe å stappa leningene i PSU funka fint Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Kjipt hvis jord-ledningen faller ut og treffer chassis. :smile: Har selv 8 vifter i kabinettet mitt nå. (6x80mm, 1x92mm, 1x120mm) og en 300W standard AOpen PSU. Null probs her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå